Hooi ik heb een probleem en ik hoop dat ik hier een oplossing kan krijgen.

Ik heb de sims 2 met 2 uitbreidingen op mijn laptop staan met Windows 7
Heel de tijd gaat het spelen goed tot dat ik de adapter er in doe op hem gelijke tijd op te laden.
Dan valt hij uit en dan blijft het knopje van aan/ui branden zijn met mijn batterij. Als ik dan de laptop weer aan wil doen moet ik eerst de accu er uit halen en kan ik dus op nieuw beginnen,
Het leg niet aan mijn temperatuur dat hem ik na gekeken en mijn accu is nog 2 jaar oud.
Wat kan ik er aan doen?

Vraag 2
Ik speel de sims 2 maar ik nergens meer het hamertje vinden om wat weg te halen Enzo
Weet iemand waarom hij weg en hoe ik hem terug krijg?

Vraag 3
Ik heb een extra laptop en daar wil ik de sims 3 op. Helaas kan er geen cd in dus ik moet hem download en het ik wil er niet voorbetalen ik wil het graag via bittorent doen das zo'n programma met torrent
Weet iemand hoe dat werk? Ik heb al wel rond gekeken maar lukte niet echt

Advertentie

Valt de laptop alleen uit tijdens het spelen van de Sims 2, of ook tijdens andere programma's?

Het hamertje kun je hier vinden:
Afbeelding
Ik weet het niet meer helemaal zeker, maar ik geloof dat het hamertje werd toegevoegd door een uitbreidingspakket. Als je het hamertje voorheen wel had, en nu opeens niet meer, zou dat misschien kunnen komen doordat je het pakket niet meer geïnstalleerd hebt?

Zoals ik eerder al noemde kan ik je laatste vraag niet beantwoorden, omdat we op dit forum niet over illegale downloads praten (zie de forumregels). Ook is het niet nodig om je vraag in meerdere topics te stellen.
Ik heb nu sims 2 studenten leven nacht leven erop staan maar nog geen hamertje te zien
Laptop valt ook uit als ik iets te snel doet