Beste Pinguintech, gisteravond was ik op sims2.
Alles deed het, niets raars!
Ik wou hem nu net weer opstarten, en toen kreeg ik dit bericht.
Afbeelding
Wat te doen? want ik wil wel graag sims2 spelen.
Ik heb alle Uitbreidingspakketen er al voor.

Alvast bedankt

Advertentie

Wel vreemd dat De Sims 2 eerst wel werkt en nu opeens deze melding geeft. Zoals je ook al in jouw vorige onderwerp aan geeft ligt dat waarschijnlijk aan Windows 8. De Sims 2 verscheen immers lang voordat Windows 8 uit kwam. EA heeft het niet compatibel gemaakt, maar soms helpt het om oude spellen in de compatibiliteitsmodus uit te voeren.

Als De Sims 2 Vrije Tijd jouw laatste uitbreiding is, dan is het handig om even te controleren of je ook voor dat bestand de compatibiliteitsmodus hebt ingeschakeld (rechtermuisknop op het icoontje en dan naar het tabblad compatibiliteit). Als je dat al had gedaan, dan kan je controleren of dit ook goed staat ingesteld voor De Sims 2. Misschien dat er iets niet goed staat waardoor het spel niet meer opstart.
Compatibiliteitsmodus staan op Windows XP, en gister werkte alles nog.
Maar sinds vanochtend werkt het niet meer, helaas.
Ik kan niets anders zeggen dan dat het erg vreemd en natuurlijk ook erg vervelend is voor je. Jammer genoeg heb ik geen Windows 8, dus ik kan niet zelf even een kijkje nemen. Ik weet ook niet wat je hieraan kan doen, aangezien de melding die je krijgt gewoon niet klopt.

Misschien dat het helpt als je De Sims 2 uitvoert in Windowed modus. Ik weet niet of dit ook zo werkt bij Windows 8, maar bij de oudere Windows versies kan je in ieder geval -w toevoegen achter het Doel bij de opties van de snelkoppeling (rechtsmuisknop op bureaubladicoon van de laatste uitbreiding, vervolgens " -w" (eerst een spatie en dan -w) achter de tekst bij Doel zetten). Bij mij start dan eerst het Sims 2 startprogramma en als ik dan op spelen klik dan start de Sims 2 op in Windowed modus. Ik vrees dat het niets zal uithalen, maar je kan het altijd proberen.
Sims2 is het meest faantastische spel ooit!
De rest van de Sims spellen vind ik echt niks,
Nu wilde ik Sims2 opnieuw installeren op mijn windows10 pc
Maar ik kan net zoals de mensen die dit spel op Windows 8 wilden installeren niet verder komen als het basisspel !
Program files ingegaan,..In TSBin staat bij mij althans niet zo iets als TSUP Of TSUPD ...
Dus ik kan niks controleren .
Ik wordt hier zo kwaad over.
We mogen niets ilegaal downloaden zonder dat EA een verbod uitbrengt,
Maar ze zorgen er wel niet voor dat er gedegen patches komen die dit mooie spel Compatibel maakt met de huidige Windows versies.
EA jullie zouden niks meer mogen verdienen !
Jullie laten ons in de kou staan
Ons die jullie hebben verrijkt met het kopen van een spel door EA uitgebracht ,
En vervolgens kunnen wij er niks meer mee!
SCHANDALIG