Dit subforum is voor alle andere spellen die niet over De Sims gaan.
Pokémon Go is de rage op het moment en sinds gisteren officieel beschikbaar in de Benelux. Spelen jullie het ook al? In dit topic kan je laten weten wat je van het spel vindt, welke pokémons je al hebt gevangen en in welk team je zit.

Advertentie

Ik speel het! Team blauw <3
Ik heb een pinsir met cp van 441 uit een 10km ei gekregen, dit maakte de verlies van een dragonair minder erg haha. Ik stond op het punt om hem te vangen, de pokeball knipperde 2x en toen liep de server vast, snel het spel opnieuw gestart, want `misschien wassie er nog`, bleek toch echt weg te zijn... :(
Leuk! Een collega van mij zit ook bij team blauw :P En balen zeg van die dragonair.

Zelf heb ik het spel nog niet aangezien al mijn apparaten helaas te oud en slecht zijn. :( Heb wel een tablet met Android 4.4 maar blijkbaar is die ook al niet compatibel.
Nefje » 17 jul 2016, 17:42 schreef:Leuk! Een collega van mij zit ook bij team blauw :P En balen zeg van die dragonair.

Zelf heb ik het spel nog niet aangezien al mijn apparaten helaas te oud en slecht zijn. :( Heb wel een tablet met Android 4.4 maar blijkbaar is die ook al niet compatibel.
Mijn oude samsung galaxy s3 kan het spel ook niet ondersteunen, de sony xperia z3 compact van mn zus kan het wel :)

Haha, mn beste vriend zit bij team geel.
een vriendin van mij kan helaas nog geen pokemon spelen, dit komt omdat het spel nog niet uit is in Frankrijk en omdat haar mobiel vorige week kapot is gegaan (de nieuwe komt pas over een maand) ze krijgt ook allerlei screenshots van ons, zo van "kijk eens wat ik gevangen heb! Kijk wat er uit mn ei is gekomen!" Of "YES IK BEN EEN GYMLEADER WHOEHOEEE". :lol: :lol: