Hier kan je al je Sims Screens en video's delen met andere fans.
In dit topic kan je al jouw leuke, maffe, gezellige, schattige of andere screenshots plaatsen die je gemaakt hebt met De Sims 3 en graag wilt delen. Heb je een gestoorde Sim die altijd gek op foto's staat of wil je juist een gezellig familiekiekje plaatsen? Het kan allemaal hier, dus leef je uit! :mrgreen:

Afbeelding

Advertentie

Even over die showtime wedstrijd: Mag het misschien ook een screenshot zijn van De Sims middeleeuwen, aangezien mijn Sims 3 het niet doet (De foutmelding met ''Voer uw registratiecode in) en ik nog geen bericht terug heb ontvangen van EA? ;)

Mvg. Rembrandt123
rembrandt schreef:Even over die showtime wedstrijd: Mag het misschien ook een screenshot zijn van De Sims middeleeuwen, aangezien mijn Sims 3 het niet doet (De foutmelding met ''Voer uw registratiecode in) en ik nog geen bericht terug heb ontvangen van EA? ;)

Mvg. Rembrandt123
Als jij ook met de Middeleeuwen een screen kan maken voor de wedstrijd, dan is dat natuurlijk ook goed. Zet alleen wel de screens van Middeleeuwen in dit topic.
Dan zullen we 'm ook mee tellen voor de Showtime gift away.
Hoi Jacobie, welkom op ons forum. :) Ik heb net in dit topic een uitleg gemaakt over hoe je afbeeldingen op het forum plaatst. Mocht nog iets onduidelijk zijn dan hoor ik het wel. :)


Overigens voor de mensen die mee willen doen aan de Showtime Gift Away: het is wel zo handig als je ook bij je bericht zet dat je deelneemt. Dit topic is namelijk in de eerste plaats bedoeld om voor de lol screenshots te delen. Het leek ons wat onnodig om speciaal voor de Gift Away een apart onderwerp te openen, dus deelnames daarvoor mogen dan ook hier. :)
Het gezicht van Kurt kwam me zo bekend voor en toen viel het kwartje. Vervolgens leek het me dat die ander wel Blaine moest zijn. Hij heeft een wat minder uniek gezicht, maar zo naast Kurt valt het wel op. :P

De wedstrijd loopt nog wel even. We zijn ook de komende dagen best druk met andere activiteiten en ik neem aan dat de rest ook van zijn/haar vakantie wilt genieten, dus de wedstrijd loopt in ieder geval door tot het nieuwe jaar. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7