Hier kan je al je Sims Screens en video's delen met andere fans.

Advertentie

Leuke screens! Het ziet er altijd apart uit als die zwevende plumbots activiteiten als snowboarden gaan doen. :P
Lol @ die muzikale zombie. Dat is een stuk beter dan je tuin aanvallen en je Sims lastigvallen. :lol:
Afbeelding
Zombies lopen gewoon het huis van de tijdreiziger in...

Afbeelding

Afbeelding
Ze maken alleen niet bepaald indruk in de toekomst. :lol:

Afbeelding
Dit vond ik gewoon een leuke screen. Ik vind het ook leuk dat je in de ogen de emoties van Plumbots ziet (^_^). :mrgreen:

Afbeelding
Wie zegt dat Plumbots niet kunnen dansen? Uiteindelijk is hij zelfs gekroond tot koning van het bal.
Haha, leuk, al die zombie screens! En die laatste van de Plumbots vind ik ook heel leuk Nefje (:

Ik vond in mijn screenshots map nog wat winterfoto's van Monte Vista, ik dacht dat het nu het alweer December is wel leuk was om te delen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Leuke screens! Vooral die tweede vind ik erg mooi, zo sfeervol. Je herinnert mij er weer aan hoe mooi Monte Vista is. Moet ik nodig weer eens wat meer in gaan spelen. :P

Het is inderdaad een goede periode voor winterscreens. Ik had er toevallig laatst ook nog een paar gemaakt.
Afbeelding

Afbeelding
Laserharp bespelen terwijl het sneeuwt, waarom niet?

Afbeelding
Oasis Landing onder de sneeuw.

Afbeelding
Ik was vergeten sneeuw uit te zetten in Isla Paradiso. :P

Afbeelding
Die sneeuw is zeker handig als je een woonboot hebt. :P
Ja, ik had ook al een tijd niet meer in Monte Vista gespeeld. Laatst toch maar weer gedaan en ik realiseerde me meteen weer dat het toch wel een van mijn favorieten is :)

De combinatie van de sneeuw met de Laserharp ziet er echt heel mooi uit, door die kleurtjes! En ik vind de sneeuw op de een of andere manier ook heel goed bij Oasis Landing passen.
Ook had ik niet gedacht dat Isla Paradiso er zo mooi uit zou zien met sneeuw. Maar haha, dat wordt inderdaad lastig met een woonboot.
Ja, vooral de lucht kleur mooi met de sneeuw in Isla Paradiso. Maar het staat inderdaad een stuk beter bij Oasis Landing.

Afbeelding
Bij het bouwen van Pinguins Sneeuwparadijs sprong ineens de lamamascotte in het zwembad.

Afbeelding

Afbeelding
Hij zwom toen doodleuk naar de andere kant en sprong vanaf de duikplank. Niemand had 'm uitgenodigd of aangesproken, dus dat was wel een verrassing. Straks zie je ook nog een inbreker door het zwembad zwemmen. :')

Afbeelding
Vervolgens sprong ook de krantenjongen het zwembad in. En de dag erop sprong hij weer het zwembad in om daarna weer direct te vertrekken.

Afbeelding

Afbeelding
Uiteindelijk kwam ik er achter wat hij in het zwembad deed: de krant bezorgen. Er lagen serieus kranten op de bodem van het zwembad. Dus toen besloot ik dat er echt een heg moest komen. :P
Ja, ik vond het zo raar dat ik maar screens ben gaan maken.

Er mogen trouwens best wel wat meer mensen screens posten. Ik weet zeker dat jullie leuke screens hebben. :D

Ik zal er ook nog een paar delen.

Afbeelding
Hopelijk kan je niet met eenhoorns van ijs de wereld veroveren. Anders hebben we nu een probleem...

Afbeelding
Bambi kwam ook nog even op bezoek.

Afbeelding
En er kwam ook een magische kabouter langs.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7