In dit subforum kan je jouw reviews, ervaringen en beoordelingen over webshops kwijt.
In dit topic kan je jouw reviews, ervaringen en beoordelingen van de webshop Wehkamp kwijt.

Informatie over de webshop
Website: Wehkamp
Verzendkosten: € 1,95 voor games e.d. en € 9,95 voor grote producten zoals laptops e.d.
Betalingsmogelijkheden: iDeal, acceptgiro

Advertentie

Ik heb laatst een nieuwe gsm gekocht die in de dagaanbieding was bij Wehkamp met meteen ook een geheugenkaartje erbij. Vond het wel wat jammer dat de thuiskopieheffing niet duidelijk bij de prijs werd vermeld (en volgens mij ook hoger was dan de bedoeling), maar Wehkamp was alsnog de goedkoopste aanbieder voor deze gsm.

Deze gsm en geheugenkaart werden snel bezorgd en waren keurig verpakt. Ik ben dan ook tevreden over mijn bestelling. :) Hoe het verder met hun service zit weet ik niet precies omdat ik daar nog geen gebruik heb van hoeven maken.
Ik heb laatst een netwerkkaart bij Wehkamp gekocht. Ik kon zelfs bij de bestelling aangeven op welke dag ik het wilde laten bezorgen en het tijdvak kiezen wanneer. Ik had het product zondag besteld en het werd al maandag bezorgd. Het product zat in een grote bubbeltjesenvelop en aangezien de USB netwerkkaart in een stevig doosje zat was dat verder geen probleem. De verzendkosten waren ook vrij laag waardoor ze de goedkoopste aanbieder waren. Ik ben dus erg tevreden over mijn bestelling.