In dit subforum kan je jouw reviews, ervaringen en beoordelingen over webshops kwijt.
In dit topic kan je jouw reviews, ervaringen en beoordelingen van de winkel en webshop Dixons kwijt.

Informatie over de winkel/webshop
Website: Dixons
Verzendkosten: gratis
Betalingsmogelijkheden: iDeal, Creditcard (pin of contant bij afhalen in een filiaal)

Advertentie

Persoonlijk heb ik goede ervaringen met Dixons. Vooral in het verleden heb ik wel eens Sims spellen via hun webshop besteld aangezien ze vaak de goedkoopste zijn. Meestal kwam mijn pakketje 1 tot 2 dagen voor de release aan. Daar was ik dan altijd zeer blij mee. Alleen met Exotisch Eiland is het een keer mis gegaan, maar voor de rest heb ik dus alleen maar positieve ervaringen.

Ik heb ook wel eens andere games of onderdelen besteld en soms gekozen voor de optie afhalen. Dat ging ook prima. Ik had voor de zekerheid van tevoren op gebeld omdat het een product was waar nog maar een paar exemplaren van waren (kon je dus ook niet laten bezorgen). De verkopers zeiden dat het systeem soms de voorraad verkeerd aan geeft, maar bij mij is dus alles goed gegaan. Ze hadden precies wat het systeem zei en dat kon ik dezelfde dag nog ophalen.

Voor games en kleine elektronica raad ik Dixons dan ook zeker aan. :)
Ik had gisteren (vrijdag) weer wat besteld bij Dixons en ik heb het zoals beloofd vandaag ontvangen. Ik kreeg zoals altijd weer een track & trace zodat ik het pakje kon volgen. Het zat netjes verpakt in een bubbeltjesenvelop en had dus makkelijk door de brievenbus gekund maar je moet wel tekenen voor het pakje. Ik heb wel eens eerder gemerkt dat sommige bezorgers het pakje ook door de brievenbus doen als je niet thuis bent.

Het spel was ook netjes geseald zoals het hoort dus ik ben weer tevreden. :)