In dit subforum kan je jouw reviews, ervaringen en beoordelingen over webshops kwijt.
In dit topic kan je jouw reviews, ervaringen en beoordelingen over Kinguin kwijt. Bij deze webshop kan je tegen aantrekkelijke prijzen digitale downloadcodes kopen. Nadat je je bestelling geplaatst hebt ontvang je vrijwel meteen je Origin downloadcode waarmee je het Simsspel in Origin meteen kunt downloaden en installeren. Door de Kinguin kopersbescherming erbij te nemen ben je bovendien beschermd mochten er problemen zijn met de code.

Informatie over de webshop
Website: Kinguin
Verzendkosten: n.v.t. (digitale downloads)
Betalingsmogelijkheden: iDeal, PayPal, Creditcard en Paysafecard.

Advertentie

Ik ben heel blij dat ik Kinguin dankzij Pinguintech heb ontdekt. Van alle Sims spellen is Sims 3 de game die ik nog altijd het vaakst speel. Zojuist heb ik twee accessoirespakketten gekocht voor maar €6,00. De codes werden vrijwel direct verstuurd en ik heb ze zonder problemen weten te installeren. Kinguin is zeker een aanrader :)
Zojuist heb ik "Beleef het samen" aangeschaft bij Kinguin. Het is prima gegaan de codes werden meteen gemaild de installatie ging pas van start nadat ik het spel had opgestart, dat had ik gelezen bij de FAQ van Origin. Ik heb het even gespeeld het is vooralsnog een aanwinst voor Sims 4
Ik heb zojuist aan het werk gekocht bij Kinguin. Ik lees om meerdere forums dat de keycode vrijwel gelijk wordt verstuurd. Dit is de eerste keer dat ik via een andere site een spel bestel en het maakt me aardig zenuwachtig. Ik heb ongeveer 15min geleden het spel gekocht en hij staat nog op 'verwerken'. Ik zou het zwaar vervelend vinden als het precies bij mij mis gaat :roll: . Iemand hier ervaringen mee?
@MariTom en mary Fijn om te horen dat jullie ervaringen goed zijn :)
@Manonvh Wat vreemd, zelf heb ik nooit problemen gehad. Heb je al eens in je spammap gekeken? Het kan ook zijn dat het wat langer duurde. Mocht je nog steeds niets hebben ontvangen, dan kan je het beste even contact opnemen met de helpdesk van Kinguin.