Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
In dit topic kan je een overzicht vinden van de antwoorden op veelgestelde De Sims FreePlay vragen. Heb je nog een andere vraag, dan kan je die in De Sims FreePlay vraag en antwoord stellen of een nieuw topic voor aanmaken. Als je vraag over een specifieke missie gaat waarover we een walkthrough hebben geschreven dan kan je die uiteraard het beste in dat topic posten.

Hoe laat ik mijn Sim een dutje doen?
Dit is afhankelijk van de missie, zie dit topic: /viewtopic.php?f=27&t=799

Hoe teel ik een eierplant?
Hiermee wordt aubergine bedoeld.

Hoe doe ik de opdracht "peins in een fauteuil"?
Een fauteuil is een stoel. Klik op een stoel en kies de interactie peinzen om deze taak te volbrengen.

Waar vind je een snijplank?
De snijplank kan je ontgrendelen door alle medailles voor de hobby koken te verzamelen. Als je de hele collectie compleet hebt gemaakt kan je de snijplank onder de keukenvoorwerpen vinden.
Afbeelding

Hoe bak je caramelkoekjes?
Dit is het recept "schijf karamel".

Hoe verdien ik snel LP, geld en grondstoffen?
In dit topic kan je tips vinden: /viewtopic.php?f=27&t=409

Hoe bouw je een zwembad?
Om zwembaden te kunnen bouwen moet je eerst de "In de zwemstemming" missie hebben volbracht die beschikbaar is vanaf niveau 13.

Afbeelding

Afbeelding

Waar vind ik de weermachine?
De weermachine wordt ontgrendeld als je de "Een buitenaards concept: Weermachines" hebt volbracht die beschikbaar is vanaf niveau 16.

De weermachine kan je volgens in het Elektronica-gedeelte van de Woonwinkel vinden.
Afbeelding

Hoe laat ik 3 Sims speculeren?
Je moet drie woonkamerstoelen hebben en dan elke (volwassen) Sim hierin de optie speculeren laten doen op hetzelfde moment.

Hoe doe ik een Driedubbele RisicoFlip in de stad van de buren?
De Driedubbele RisicoFlip is een medaille die je Sims kunnen behalen met de hobby duiken. Je zal dus net zo vaak moeten duiken totdat je deze medaille verdient. Om deze medaille te kunnen verdienen moet je niveau 3 van duiken hebben behaald.

Wat zit er bij de valutabundel?
Bij de valutabundel krijg je een spaarvarken vol Simdollars en een doos vol Levensstijlpunten.
Afbeelding

Hoe maak je een ritje om winst te innen?
Je hebt voor deze opdracht een auto nodig. Die kan je kopen bij de autodealer en bij sommige huizen zit ook een auto inbegrepen. Vervolgens klik je met een Sim op de auto en laat je hem/haar een stukje rijden. Vervolgens ga je naar de stadskaart. Je zal daar de auto door de buurt zien rijden terwijl de auto zo nu en dan muzieknoten achterlaten. Tik op een muzieknoot en je hebt deze opdracht volbracht.
Afbeelding

Hoe laat ik een tiener het tijdschrift tienerster lezen?
Afbeelding
Koop een stapel tijdschriften. Deze kan je vinden onder Woonkamer en ze kosten 600 Simoleons. Je kan ze niet op de grond plaatsen, maar bijvoorbeeld wel op een bijzettafeltje. Klik vervolgens met een tiener (let op, geen kind of andere leeftijdsgroep) op de stapel met tijdschriften om ze het tijdschrift tienerster te laten lezen. Dit duurt drie uren en dan is de opdracht voltooid.

Hoe laat je een jonge Sim een bureau gebruiken?
Voor deze opdracht kan je elke interactie met een bureau gebruiken waaronder brainstormen dat 4 minuten duurt met een bureau voor jonge Sims met 1 ster. Mocht je nog geen bureau hebben, dan kan je voor deze opdracht bijvoorbeeld het roze bureau aanschaffen.

Laat een hond van de buren een schat voor je zoeken
Huisdieren die je bij de dierenwinkel kunt kopen (honden, katten etc.) kunnen schatten vinden. Dit zijn meestal een willekeurig aantal Simoleons maar soms krijg je ook 1 LP. Je kan je huisdier (of het huisdier van de buren) niet de opdracht geven om een schat te vinden. Als je deze opdracht krijgt dan zal je even moeten wachten (meestal hooguit een minuut) bij een huis met een huisdier totdat je een icoontje boven hun hoofd ziet verschijnen. Tik op het icoontje en deze opdracht is voltooid.

Afbeelding

Hoe laat ik twee Sims een borststoot geven?
Om een borststoot te kunnen geven moeten je Sims beste vrienden zijn. Voer vriendschappelijke interacties uit totdat ze de status beste vrienden hebben bereikt. Soms staat om een borststoot te geven er niet direct bij, als je het spel opnieuw start staat deze optie er meestal wel bij.

Hoe doe ik de opdracht "Lees 'laat het los' uit een boekenkast in het kasteel?
Dit is de interactie "Opgeven" van 1 uur.

Hoe doe ik de opdracht "Speel met een zandkasteel op het strand"?
In de omschrijving staat dat jonge Sims dit kunnen doen, maar alleen peuters kunnen een zandkasteel op het strand bouwen.

Hoe plan ik een tochtje op de camping?
Dit moet een "Reis pannen" [sic] zijn. Deze interactie vind je bij het informatiebord aan de voorkant van de camping.

Hoe verdien je een raar ornament?
Een raar ornament is één van die houtsnijwerken die je kan verdienen met de hobby houtsnijwerk. Om dit doel te voltooien moet je precies "een raar ornament" maken. Het kan vrij lang duren voordat je deze verdient omdat je er wat geluk bij moet hebben. Het beste is om telkens de kortste optie te gebruiken totdat je 'm verdient.

Advertentie

Vergelijkbare onderwerpen Statistieken Laatste bericht
Buur worden bij Sims freeplay
1, 2, 3 door Fie1221 06 mei 2018, 12:18 De Sims Freeplay Algemeen
21 Reacties
6915 Bekeken
door Sim Plist
24 dec 2018, 20:41
Sims dollars,LP'S en SP'S
door frankieboy1992 23 mei 2018, 14:35 De Sims Freeplay Algemeen
6 Reacties
1292 Bekeken