Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
@yuww 5.43.0 is de meest recente versie ik ben het wel een beetje eens dat het via dat paarse wat oudachtig cartoonesk overkomt.
Spoiler: show
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Galdor op 07 feb 2019, 01:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

Corina » 06 feb 2019, 15:59 schreef:Klopt ik moet brandweer oefenen met een brandweer slang in de stad van mijn buren.
Ik snap niet waar en hoe.
In 1 van de steden van je medespelers moet je een perceel vinden met een hydrant zoals die heten.
Afbeelding
Yuww schreef:Als ik op ‘het paarse winkelkarretje’ druk, lijkt die pagina verouderd. Een oudere versie? Hoe komt dit? Kan dit terug veranderd worden?
Het spel biedt geen mogelijkheid om aparte onderdelen te (de-)installeren, het wordt als "één geheel" aangeboden.
Gezien het feit dat je, zoals Galdor al aangaf, met de laatste versie speelt, zul je het daarmee moeten doen. Het spel blijft natuurlijk wel aan verandering onderhevig, dus wellicht wordt het door de spelmakers in de toekomst aangepast.
Yuww schreef:Ik gebruik ios. Heb ook al android gebruikt en toen kwam dit nooit voor.
Ik neem aan dat je hier doelt op de opdracht met 5 Sims. Ja, dat kan, de spelmakers kunnen af en toe opdrachten toevoegen of verwijderen. En zelfs, afhankelijk van je spelsituatie, kiezen welke opdrachten je voorgeschoteld kunt krijgen.
Als je 5 Sims tegelijk nodig hebt in een opdracht terwijl je pas 4 Sims bezit, is het dus de uitdaging om je stad zo vlug mogelijk te laten groeien (veel XP proberen binnen te halen) om een vijfde Sim te verkrijgen.
Ik heb een vraag:
Ik kan als ik het simstadbord verbeter naar niveau 3 een tienerster huis verdienen. Ik wil daar graag mijn twee tieners in laten wonen. Je kan tieners volgens mij niet apart van hun familie laten verhuizen. Je kan wel een huishouden laten verhuizen, maar ik heb twee tieners van elk een andere familie, hoe laat ik ze er dan toch met zijn tweeën in wonen?
Is er een oplossing om twee tieners samen te laten wonen in het tienerster huis (Met als nodig ook ouders erbij)?
ANONIEME SIMS SPELER » 06 apr 2019, 08:49 schreef:Ik heb een vraag:
Ik kan als ik het simstadbord verbeter naar niveau 3 een tienerster huis verdienen. Ik wil daar graag mijn twee tieners in laten wonen. Je kan tieners volgens mij niet apart van hun familie laten verhuizen. Je kan wel een huishouden laten verhuizen, maar ik heb twee tieners van elk een andere familie, hoe laat ik ze er dan toch met zijn tweeën in wonen?
Is er een oplossing om twee tieners samen te laten wonen in het tienerster huis (Met als nodig ook ouders erbij)?
Er is een manier om je tiener apart te laten wonen door de ouders eerst oudere te laten worden en vervolgens doos te laten gaan. Als je tiener de hele tijd tiener last blijven. Blijven ze alleen achter in het huis als de ouders dood gaan
Kan je de hobby Visagist allen doen met een evenement?? Kan het nergens vinden... :?:

Al gevonden. Nvm.
Laatst gewijzigd door Eliine_94 op 14 apr 2019, 09:27, 1 keer totaal gewijzigd.
ik weet alleen dat je er winkels, een kaptafel ( alleen binnen 7 dagen) muntjesfontein en daarna make upjes kan winnen voor volwassen mannen en vrouwen

verder is er nooit een nieuw evenement geweest met de visagie hobby.. volgens mij
Ps je hebt er 2 sims voor nodig en is te doen zonder evenement je speelt het vrij op de etage van het winkel centrum.
Ik heb de missie sneeuwprobleem niet met kerst, maar nu in mei al! Weet iemand hoe dat kan? Ik vind het erg raar,wel fijn dat je dan sneeuwchalet kan verdienen, maar toch nogal gek dat ik het nu al heb. Hebben meerdere mensen dit? Had het vorig jaar ook al ergens in mei volgens mij.
Weet iemand de oplossing om dit op de goede tijd te krijgen?