Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Die oplossing is er niet dat ligt aan de game developpers blijkbaar is het op verzoek terug of vonden ze het gewoon leuk.

Advertentie

molletje83 » 04 jul 2019, 22:13 schreef:
Miranda038 » 04 jul 2019, 21:36 schreef:Ik heb in de wekelijkse taken: Woelen en draaien in een slaapzak. Help!!! Geen idee welke Sim dit moet doen en hoe ik aan een slaapzak kom :(
Bij de buitenmeubels staan slaapzakken.
Volgens mij kunnen alle sims dit vanaf jonge sim

Super! Heb het gevonden :-)
Hoi nefje!

Omg ik ben bijna in tranen! Ik had mijn sneeuw chalet zo mooi ingericht en toen wilde ik een bank verplaatsen en kon ik het helemaal niet meer neerzetten :cry:

Ik kon niks verplaatsen dus ik heb alles geprobeerd weg te halen en opnieuw beginnen maar ook dat lukt niet... Zelfs de ramen en lampen zijn weg

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen xxx

Uhm... Hoe doe ik hier een afbeelding? Dat zou alles duidelijk maken...

Afbeelding
Helaas kijg ik er niet meer dan 1 afbeelding bij... Maar het is precies het stuk waar geen 2e verdieping boven zit.. Waar wel een 2e verdieping boven zit daar kan ik nog wel nieuwe en oude voorwerpen plaatsen :shock: 8-)
Balen!

Ik ben helaas niet erg bedreven in het bouwen van huizen, dus hopelijk kan iemand anders je helpen.
Maar heb zelf ook ervaren dat het erg tricky is om gekochte / gewonnen huizen aan te passen.
Ik sluit niet uit dat de makers uitgebreidere mogelijkheden hebben om die huizen te bouwen, of dat je eerst nog bepaalde missies moet volbrengen om alle opties te verkrijgen.

Misschien dat je op die plek nog een bepaalde ondergrond nodig hebt waarop je vervolgens voorwerpen kan plaatsen, maar ik heb geen idee hoe je dat dan voor elkaar kan krijgen.

Mogelijk heb je wat aan de video's die in omloop zijn, die uitleg geven over het bouwen van huizen (als de Engelse taal geen probleem is). Google bijv. op "sims freeplay build snow chalet".
Hier een video waarbij het sneeuwchalet volledig opgebouwd wordt:

https://www.youtube.com/watch?v=Dm_xDyBkHIc" onclick="window.open(this.href);return false;
Firebird+ » 18 aug 2019, 23:30 schreef:Hoi nefje!

Omg ik ben bijna in tranen! Ik had mijn sneeuw chalet zo mooi ingericht en toen wilde ik een bank verplaatsen en kon ik het helemaal niet meer neerzetten :cry:

Ik kon niks verplaatsen dus ik heb alles geprobeerd weg te halen en opnieuw beginnen maar ook dat lukt niet... Zelfs de ramen en lampen zijn weg

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen xxx

Uhm... Hoe doe ik hier een afbeelding? Dat zou alles duidelijk maken...

Afbeelding
Ik heb dit ook bij het sneeuwchalet. Bij de hoge ruimte/plafond kan ik ook ineens geen vaas meer neerzetten, die er eerst wel stond. Heb dit al een hele tijd, dus ik laat het maar zo. Maar wel irritant.
Thanks voor de reacties. Fijn om te weten wat iemand dit ook ervaart ik denk eigenlijk dat het ligt aan dat in de missie meerdere verdiepingen nog niet heb gehaald. Succes!