Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hey,

Ik wil de sims freeplay van mijn telefoon verwijderen want hij neemt heel veel ruimte in, maar ik wil weten of ik het later weer kan verwijderen en verder kan gaan waar ik was gebleven.

Advertentie

Als het goed is, heb je bij Samsung voor elke app een map op je pc ( als je je telefoon aansluit). Als er een map is voor De Sims Freeplay, moet je die gewoon kopiëren/plakken naar Mijn Documenten. Als je het dan weer gedownload hebt op je telefoon. Moet je de inhoud van de map gewoon weer terugzetten.
Hooi,
Ik speel de sims maar ben er achter gekomen dat ik mijn jonge sims een meisjes naam heb gegeven ter wijl het een jongen is
Kan ik het wijzigen??
En als mijn sims naar school toe gaat met het cupcake zwart wit krijg ik dan meer xp ?
Is er ook toevallig een andere manier om mijn sims op te laten groeien.
Want ik heb geen lp meer en wil graag een tiener maken
wennie961 schreef:Hooi,
Ik speel de sims maar ben er achter gekomen dat ik mijn jonge sims een meisjes naam heb gegeven ter wijl het een jongen is
Kan ik het wijzigen??
En als mijn sims naar school toe gaat met het cupcake zwart wit krijg ik dan meer xp ?
Is er ook toevallig een andere manier om mijn sims op te laten groeien.
Want ik heb geen lp meer en wil graag een tiener maken
volgens mij is de enige manier om de naam te veranderen een make over te doen dit kost wel lp's.
Vanaf niveau 26 krijg je de missie levensdroom en nalatenschap als die is afgerond kan je sim van zelf op groeien door de cirkel vol te maken of de levensdroom van de sim van de leeftijd te voltooien. Of met lp's de hoeveelheid hangt af van hoever je in de levensfase zit
Hallo,

Ik hoop dat iemand het volgende probleem herkent op de tablet en/of telefoon.

Ik heb 0.89 cent betaalt voor het LP plantje maar heb het spel nooit kunnen spelen.
Na het betaal akkoord kwam in het scherm 'verbinden met store' te staan en dit is niet meer uit beeld geweest.
Het leek erop dat het spel vast is gelopen met als gevolg dat ik heb betaald voor iets wat ik uiteindelijk niet heb gekregen :|
Het spel heeft zich na een aantal minuten weer opnieuw opgestart en kon ik verder met mijn Sims.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Het gaat in dit geval maar om 0.98 cent, maar ik zit er niet op te wachten dat dit vaker gebeurd.

Loraine
Ik deed dat door 4 sims naar bed te sturen, met de langste slaapstand. Daarmee deed hij het.

Is het mogelijk om nog in te loggen met Facebook als je al langer speelt via het gamecenter? Ik krijg eerdaags een nieuwe telefoon, maar ik wil niet al het werk/de tijd die ik er al ingestoken heb verloren zien gaan. Ik zit ondertussen al in niveau 41...
Ik heb begrepen dat je alleen via Facebook je spel kunt bewaren/overzetten op een nieuwe telefoon. Klopt dat?
Ik ben bezig met vredige veranda maar blijf vast zitten bij 88%
Ik moet namelijk met de camera een foto maken van 3dansende sims bij bree. Dit heb ik al een aantal keer gedaan met de camera knop rechts boven maar het werkt niet! Ik ben bijna door me tijd heen. En ben bang dat ik hierdoor strakt geen verandas meer kan bouwen. Help!