Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Cnshcr » 11 jun 2015, 00:28 schreef:Ik ben bezig met vredige veranda maar blijf vast zitten bij 88%
Ik moet namelijk met de camera een foto maken van 3dansende sims bij bree. Dit heb ik al een aantal keer gedaan met de camera knop rechts boven maar het werkt niet! Ik ben bijna door me tijd heen. En ben bang dat ik hierdoor strakt geen verandas meer kan bouwen. Help!
Je kan je vraag beter in het walkthrough topic stellen: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... =27&t=1024
Op het moment dat ik die missie deed kreeg ik niet zo'n opdracht. Kan je de volledige omschrijving geven? Misschien bedoelen ze overigens niet de camerafunctie in het spel, maar de camera's die in het klushuis te vinden zijn.

Advertentie

Hey, ik had dit spel gedownload via google play en had dan het zelfde spel gedownmoad via een andere site omdat die versie sneller scheen te gaan ofzo deze versie had ik van TheMobileBay, maar die ging dus uit nadat er EA op het scherm kwam dus heb ik die verwijderd. Nu heb ik de gewone versie weer gedownload en gaat ie net als die andere net achter EA terug naar het startscherm, wat moet ik doen?! ( ik heb een Acer liquid z410, android)
Hallo
Ik heb al meerdere keren de sims gespeeld. En nu heb ik het weer gedownload. Maar nu plots is het een oudere versie ofzo? Als ik op ‘het paarse winkelkarretje’ druk, lijkt die pagina verouderd. Een oudere versie? Hoe komt dit? Kan dit terug veranderd worden? Verder zijn er geen verschillen meer. Alleen irriteert me soms wel als men bij de wekelijkse taken vraagt om 5 sims iets te laten doen, terwijl ik het spel nog maar net heb en nog geen 5 sims heb...
Hoi,

- Welk apparaat gebruik je?
- Wat krijg je precies te zien dat jou de indruk geeft dat die pagina verouderd lijkt zodra je op het paarse winkelwagentje klikt?
- Ga in het spel even naar het menu (klik op de 3 puntjes), klik vervolgens op de knop met een "i" erop en vervolgens op de knop "over". Scroll helemaal naar beneden. Wat staat er achter "Version:"?

Wat de wekelijkse taken betreft, schijnt het inderdaad wel eens voor te komen dat er vragen gesteld worden die voor een beginnende speler niet of nauwelijks te volbrengen zijn. Dat kan inderdaad wel eens ergerlijk zijn...en soms juist ook een uitdaging. Gewoon het beste van zien te maken, je kan niet altijd alles halen.
Voor de spelmakers waarschijnlijk ook erg lastig om al dit soort zaken te perfectioneren.
Als het spel uit de store komt of dit nu ios is of android kan het bijna niet 'oud' zijn wel zit er in de opmaak verschil tussen het spel op een telefoon en een tablet.
Juist specifiek via het paarse winkel karretje is er wel wat veranderd dit zou er oud achtig uit kunnen zien, de vernieuwing zit er in dat je nu volledig roteerbare 3D modellen van items zoals meubels kan zien als je op de I klikt.

De opdrachten voor 5 sims slaat niet altijd op verschillende sims echter tijd technisch kan het met 1 sim een grotere uitdaging zijn.
Galdor » 06 feb 2019, 10:54 schreef:Als het spel uit de store komt of dit nu ios is of android kan het bijna niet 'oud' zijn wel zit er in de opmaak verschil tussen het spel op een telefoon en een tablet.
Juist specifiek via het paarse winkel karretje is er wel wat veranderd dit zou er oud achtig uit kunnen zien, de vernieuwing zit er in dat je nu volledig roteerbare 3D modellen van items zoals meubels kan zien als je op de I klikt.

De opdrachten voor 5 sims slaat niet altijd op verschillende sims echter tijd technisch kan het met 1 sim een grotere uitdaging zijn.
Ik heb het spel op zowel Android als Ios gespeeld. Bij Android kwam dit nooit voor, bij ios heb ik beide al gehad.
Sim Plist » 05 feb 2019, 17:21 schreef:Hoi,

- Welk apparaat gebruik je?
- Wat krijg je precies te zien dat jou de indruk geeft dat die pagina verouderd lijkt zodra je op het paarse winkelwagentje klikt?
- Ga in het spel even naar het menu (klik op de 3 puntjes), klik vervolgens op de knop met een "i" erop en vervolgens op de knop "over". Scroll helemaal naar beneden. Wat staat er achter "Version:"?

Wat de wekelijkse taken betreft, schijnt het inderdaad wel eens voor te komen dat er vragen gesteld worden die voor een beginnende speler niet of nauwelijks te volbrengen zijn. Dat kan inderdaad wel eens ergerlijk zijn...en soms juist ook een uitdaging. Gewoon het beste van zien te maken, je kan niet altijd alles halen.
Voor de spelmakers waarschijnlijk ook erg lastig om al dit soort zaken te perfectioneren.
Ik gebruik ios. Heb ook al android gebruikt en toen kwam dit nooit voor. De versie is 5.43.0 (H57223)
De tekeningen zijn denkik ongeveer wel hetzelfde. Alleen zijn ze groter. Het lettertype is ook een beetje anders. Het geeft een oude indruk.
Voor bij de sociale taken?
Bij mij vroegen ze ooit ook eens om met een brandweerslang te gaan oefenen in de stad van mn buren... ging niet