Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Funny sim schreef:Ik ben nu bij de taak 'zet een sim bij de buren in de slaapstand'
Weet iemand hoe dat moet? :?:
Ik dacht diepe slaap anders gewoon uitproberen.

Advertentie

hey,

Ik moet bij sociale taken nu kleding ontwerpen bij mijn buren.
Ik heb geen idee waar dar moet, in ieder geval niet bij een kledingkast....
Kunnen jullie me helpen?

groetjes
Ik wil graag weten hoe ik een borststoot kan geven bij de buren.

Is niet meer nodig. Is al gelukt.

Wel een andere vraag.
Ik krijg op fb een vriendschapverzoek en als ik daarop klik dan word ik door gelinkt naar playstore met een versie van Sims freeplay. Maar een versie die niet hier te krijgen is.
Weet iemand hier iets meer van?
Laatst gewijzigd door Anthes op 29 jan 2015, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
xromybras schreef:hey,

Ik moet bij sociale taken nu kleding ontwerpen bij mijn buren.
Ik heb geen idee waar dar moet, in ieder geval niet bij een kledingkast....
Kunnen jullie me helpen?

groetjes
Dit doe je op de mode ontwerp tafel
Anthes schreef:Ik wil graag weten hoe ik een borststoot kan geven bij de buren.
Door eerst goede vrienden te worden met 1 van je buren en dan komt de optie van zelf te voorschijn.
Liannee1207 schreef:voor sociale taken moet ik oefen voor brandweer met een brandweerslang van de buren maar hoe???????
Ga naar een stad van je buur zoek een brand weer kraan op en klik er op mocht ik je hebben via gamecenter mijn naam is Liesjuh1992 ik heb in mijn huis met drie verdiepingen een staan
Carina H schreef:hoe en waar doe ik ; Tai CHI in een park van de buren.

dank je wel :oops:
Dan moet je naar het park van je buren gaan en op je eigen Sim klikken. Dan zie je de optie staan om tai chi te oefenen.
Hoe kan ik überhaupt buren toevoegen? Ik moet nu ook iets met de brandweerslag doen, maar heb geen buren en heb geen idee hoe ik die moet toevoegen? Ik zie allemaal berichten staan met voeg mij toe op game center etc...

Iemand die mij uit de 'brand' kan helpen? Heel graag!