Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Sylleke90 » 17 dec 2015, 13:47 schreef:
cage » 17 dec 2015, 13:20 schreef:je moet zoeken bij huizen na kleine grasveld met een bal
Ik heb bij al mijn buren gekeken mij zij hebben geen grasveldje (of ik kijk niegoed).
Afbeelding

dit is er zo een
bij het 2e huis naast de brug
mijn naam op faceboek is cage cage
Ik weet hoe j voetbalt dan moet je een voetbal veld kopen ik denk dat je geluk moet hebben dat je buren of buur dat ook heeft . Maar hoe krijg je meer buren???
Lien14 » 31 dec 2016, 17:09 schreef:Ik weet hoe j voetbalt dan moet je een voetbal veld kopen ik denk dat je geluk moet hebben dat je buren of buur dat ook heeft . Maar hoe krijg je meer buren???
Als je spel gelinkt is het facebook, gaat buren krijgen zo:
Jouw spel is dus met facebook verbonden, als een van jouw vrienden ook simsfreeplay speelt dan zie je hem/haar in je burenlijst staan.
Elke keer als jij iemand als vriend (die ook simsfreeplay speelt) toevoegt op fb, dan zal die persoon automatisch in je lijst komen staan.

Via icloud/gamecenter gaat het volgens mij hetzelfde...
Ik moet een hond een schat voor me oplaten graven bij de buren.
Ik heb geen idee hoe dit moet.
Geen van de buren heeft een hond of ander huisdier.

Alvast bedankt!
Donutje » 01 mei 2017, 21:30 schreef:
Fleurigx » 15 dec 2015, 16:29 schreef:
melenie sims » 15 dec 2015, 16:16 schreef:Ik heb een telescoop

Mijn naam opfacebook is melenie sims
Ben je misschien ook ingelogd met game center? :geek: ;)
Mag ik ook jou telescoop gebruiken? :mrgreen:
viewtopic.php?f=27&t=412" onclick="window.open(this.href);return false; hier kan je buren vinden
Hoi allemaal, ik loop helemaal vast bij de taak ga veilen oefenen met behulp van een veiling podium van een van je buren, maar ik van nergens zo'n veiling podium vinden bij Mn buren, heb ook werkelijk geen idee hoe dat ding eruit ziet.... Wie kan mij helpen?