Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik zit nog steeds vast bij mijn eerste sociale taak: lees een encyclopedie bij de buren. Ik heb al mijn eigen buren geprobeerd, kennissen, vrienden, goede vrienden, ook bij een vriend in een andere simstad. Maar de taak schuift niet op. Iemand die kan helpen?

Advertentie

Als je bij de buren bent moet je op een boekenkast klikken dan heb je de optie om een encyclopedie te lezen.

ps als het huis jonge sims heeft die kunnen een eigen boekenkast hebben daar krijg je die optie niet.

Edit, bij de buren in een andere stad uiteraard
Als je op Android speel dat zouden je Facebookvrienden automatisch je buren moeten zijn (mits je bent ingelogd met Facebook in De Sims FreePlay). Er zijn echter problemen waardoor je geen buren ziet. Dat zou met de volgende update opgelost moeten worden: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... 1055#p7640
Hoi allemaal,
Ik heb een sociale taak: ga met behulp van een telescoop van de buren naar de sterren staren of naar de wolken kijken. Maar ik kan die telescoop nergens vinden! Ik heb verschillende buren maar die hebben allemaal geen telescoop. Bij "nog een simstad" kan ik de telescoop nergens vinden...
Weet iemand waar ik de telescoop bij "een andere simstad" kan vinden of moet ik gewoon een buur hebben met een telescoop? :?: Als dat laatste het geval is, heeft er dan iemand hier een telescoop die buren met mij wil worden? (Via game center?) :D
Laatst gewijzigd door Fleurigx op 16 dec 2015, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb als opdracht; speel een tafelvoetbaltoernooi in het huis van je buren. Nu heb ik alleen niemand die een tafelvoetbal heeft.. Iemand een oplossing?
Hallo,
Ik loop vast bij de opdracht: "ga voetbal oefenen in een stad van je buren".
Buren heb ik wel, maar kan niks vinden hoe of waar ik moet voetballen..

Graag hulp hierbij :)
je moet zoeken bij huizen na kleine grasveld met een bal