Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo
Voor mijn wekelijkse taak moet ik 3 sims laten samenkomen en dan speculeren [/color][/b]over een andere taak .
Kan er mij iemand helpen het lukt mij niet om die taak de vereffen.
Groetjes ☺☺☺

Advertentie

Probeer het eens bij een fauteuil
ik heb een groot probleem,
als wekelijkse missie moet ik 3 sims laten speculeren (samenkomen) tussen 9 en 12 uur maar ik weet niet hoe het moet ik heb al van alles geprobeerd samen nieuws kijken planten ....
toen de wekelijkse missie voorbij was kreeg ik de taak nog ik moet hem dus afmaken !
ik hoop dat iemand me kan helpen :shock: :shock:
Je hebt nodig 3 fauteuils. Die kun je kopen in de shop, woonkamer>ouwe vertrouwe fauteuil kost $250.

Klik op een fauteuil en dan speculeren. Dit doe je dus met drie sims binnen de tijd.
Dus dan zitten er drie sims tegelijkertijd in een fauteuil.
Ik moet 2 sims een borststoot laten doen maar hoe doe je dat
?
marga » 11 feb 2016, 14:01 schreef:Ik moet 2 sims een borststoot laten doen maar hoe doe je dat
?

Laat twee volwassen sims beste vrienden worden (dit komt na 'goede vrienden), dan komt de optie borststoot vrij.
@jaslin74 Aartsvijand is volgens mij voor de nephanddruk een te sterke negatieve relatie. Probeer een nieuwe negatieve relatie aan te gaan tussen 2 volwassen Sims. Dan staat hopelijk de interactie er wel bij.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7