Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Hoi, ik moet voor de wekelijkse taken: lees laat het los uit een boekenkast in het kasteel Boek is echter in het hele kasteel niet te vinden. Weet iemand welk boek gelezen moet worden?
Hoi,

Ik heb zelf het kasteel nog niet gebouwd, maar even gekeken bij enkele buren die het kasteel wel hebben.
Vreemd genoeg kan ik de boekenkast niet zien staan (weet niet of iedereen dat probleem heeft) maar ik weet wel waar de boekenkast ongeveer zou moeten staan en krijg het met veel moeite aangeklikt.

Om bij de boekenkast te komen, moest ik de tweede etage aangeklikt hebben. Vervolgens klikte ik op de benedenkant van de pilaar die naast het haardvuur staat, de pilaar tussen het haardvuur en de troon. Vaak lukte dat pas na een aantal keer tikken.

Vervolgens heb je het boek "opgeven" (1 uur) nodig, die naam is kennelijk gewijzigd.

Afbeelding
Sim Plist » 18 aug 2019, 15:34 schreef:Hoi,

Ik heb zelf het kasteel nog niet gebouwd, maar even gekeken bij enkele buren die het kasteel wel hebben.
Vreemd genoeg kan ik de boekenkast niet zien staan (weet niet of iedereen dat probleem heeft) maar ik weet wel waar de boekenkast ongeveer zou moeten staan en krijg het met veel moeite aangeklikt.

Om bij de boekenkast te komen, moest ik de tweede etage aangeklikt hebben. Vervolgens klikte ik op de benedenkant van de pilaar die naast het haardvuur staat, de pilaar tussen het haardvuur en de troon. Vaak lukte dat pas na een aantal keer tikken.

Vervolgens heb je het boek "opgeven" (1 uur) nodig, die naam is kennelijk gewijzigd.

Afbeelding
Super! De boekenkasten staan daar inderdaad en dat boek zit er ook bij :)
Hey

Ik heb een probleem, mijn huidige wekelijkse taak is momenteel het maken van een decadente koffie (letterlijk staat er: MAAK EEN DECADENTE KOFFIE ; Ik wil een half om half decafé... met een schijfje citroen. Neem eens een decadente koffie!)
Jammergenoeg wil deze missie maar niet voltooien ook al heb ik dit meerdere malen geprobeerd in verschillende kavels en met verschillende koffiezetapparaten maar tevergeefs. Ook na het spel/ipad volledig te hebben afgesloten tevergeefs...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want er 10 LP voor geven doe ik liever niet.

Alvast super bedankt!
Hoi,

Staat er niet toevallig specifiek bij vermeld dat je dit in het buurtcentrum moet doen? Die opdracht komt namelijk ook nog al eens voorbij.
Nee jammergenoeg wordt het buurtcentrum niet vermeld. Er staat letterlijk:” Ik wil een half om half decafé... met een schijfje citroen. Neem eens een decadente koffie!” Geen buurtcentrum te bedpeuren :(.
Ik heb het buurtcentrum nog niet staan dus zal het eens bouwen om die optie uit te proberen.
Als het er niet bij staat is het ook niet nodig.

Gebruik je wel een volwassen Sim? Probeer het anders eens met een andere (volwassen) Sim.
Ik kwam na wat zoeken een melding tegen waaruit blijkt dat je niet de enige bent (zie engelstalige link hier beneden):

https://answers.ea.com/t5/The-Sims-Free ... -p/8512948

Dat bericht is zeer recent (gisteren). In dat geval vrees ik dat er een bug is geslopen in deze opdracht, na een aanpassing van de spelmakers (Firemonkeys).
Helaas weinig aan te doen. Tenzij er zeer binnenkort een update wordt uitgebracht waarin dit gepatcht wordt, vrees ik dat je zal moeten kiezen tussen het niet voltooien van de wekelijkse taak of toch LP's gebruiken (ik zou persoonlijk voor de laatste optie gaan).
Ik heb inderdaad exact hetzelfde voor Ik zal deze missie overslaan met LP zoals je zegt. Ik hoop vooral dat er niet te veel andere simmers dit voor zullen hebben in de toekomst, gelukkig maken die 10LP bij mij niet echt een verschil maar kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen zo is.

Bedankt voor je opzoekwerk&goede raad
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7