Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Na de update heb ik een nieuwe wekelijkse taak gekregen, namelijk : voeg een nieuwe sim toe aan de stad.

Dit heb ik nu al 2 x gedaan maar nog steeds heb ik de taak niet voltooid. Wat doe ik verkeerd ?
Ik heb 1 keer iemand laten samenwonen, zodat er een huis leeg kwam en toen een nieuwe sim toegevoegd. En de andere sim heb ik gewoon door een nieuw huis te bouwen toegevoegd.

Advertentie

Vreemd dat de taak niet wordt voltooid. Ik denk dat je dan te maken hebt met een bug. Je zou eventueel contact kunnen opnemen met EA of firemonkeys, maar ik vrees dat tegen de tijd dat je antwoord krijgt de tijd voor de opdrachten al om is.

Ik heb dit zelf overigens nog niet eerder gehad, dus ik weet ook niet hoe je dat kan oplossen.
Hallo ,
Ik kreeg de opdracht bij wekelijkse taken :
Dans met een Sim :
Wie heeft het hier over een stereo ?
Ga lekker met de voetjes van de vloer !
Laat een Sim met een andere sim dansen .

Deze missie heb ik al zo vaak geprobeerd , wat doe ik fout ?
Ik klik op een willekeurig muziekje en ik laat een andere Sim meedansen .

Alvast bedankt .
Bij mijn wekelijkse taak moet ik een gootsteen met 3 sterren kopen.
Nu heb ik bij aanrechten een wastafel met 3 sterren gekocht. Leek mij logisch maar blijkbaar niet goed want de opdracht is niet voltooit. Waar vind ik de gootsteen met 3 sterren?
Bij de wekelijkse moet ik 4 Sims op internet laten zoeken naar films over Eenhoorns. Nou heb ik iedereen laten kijken maar niks over Eenhoorns. Iemand een suggestie? :?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7