Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Graag gedaan.

Dit soort kleine bugs worden doorgaans vrij snel opgelost door Firemonkeys.
In dit geval zullen vooral beginnende Simmers er hinder van kunnen ondervinden. Voor gevorderde spelers met veel Sims ter beschikking, is 10 LP niet zo moeilijk bijeen te krijgen.

Advertentie

Ik heb die vandaag wel kunnen afronden, alleen dan een sociale taak. Maar wat mij opviel is dat bij alle koffiezetapparaten alle taken nu 27 seconden duren. Dus ik denk inderdaad een bug.
Weet iemand welke van de drie interacties bij een tent je moet hebben voor “een nachtje slapen op de camping”?
De modestudio kun je vinden in de hobbywinkel, naast de huisdierenwinkel vlakbij het park.
Let erop dat je in de hobbywinkel op het tabblad hobby's klikt (standaard staat het tabblad carrières geactiveerd).
Ik kan deze maar niet vinden, help
Cocohannah » 13 aug 2014, 17:26 schreef:Hallo ,
Ik kreeg de opdracht bij wekelijkse taken :
Dans met een Sim :
Wie heeft het hier over een stereo ?
Ga lekker met de voetjes van de vloer !
Laat een Sim met een andere sim dansen .

Deze missie heb ik al zo vaak geprobeerd , wat doe ik fout ?
Ik klik op een willekeurig muziekje en ik laat een andere Sim meedansen .

Alvast bedankt .
Om twee Sims met elkaar te laten dansen, heb je geen stereo nodig. Klik gewoon met een (volwassen) Sim op een andere (volwassen) Sim, als het goed is zie je dan de optie dansen ertussen staan.
Ik heb de wekelijkste taak:
Laat 4 sims een winterslaap houden. Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt maar niet om deze taak te volbrengen. Iemand een idee wat ik fout doe?
Laat je ze alle 4 tegelijk in een (afzonderlijk) bed een winterslaap houden? Dan zou het eigenlijk moeten werken, de opdracht hoort dan zelfs direct vervuld te zijn, zonder dat je hoeft te wachten totdat het winterslapen voorbij is.

Mocht dat geen effect hebben, controleer dan voor de zekerheid ook even of er niet al een nieuwe opdracht in je takenlijst staat, misschien was de opdracht eerder al vervuld zonder dat je dit gemerkt hebt.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7