Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo

Ik speel de sims super graag en ik zit ook al redelijk ver in het spel. Maar ik vind het echt jammer dat ik geen verbinding kan maken met fb ook al kijk ik bij het sleutelgat daar staat er niets van fb en via game center lukt het ook niet omdat Apple de app verwijdert heeft kan er iemand mij helpen ajb?

Advertentie

1. Sla het spel op in de cloud
2. Verwijder de app
3. Installeer de app opnieuw
4. Download het spel vanaf de cloud.
5. Als het goed is staat facebook er nu wel bij
Jansenbv » 24 mei 2017, 16:08 schreef:ik had hetzelfde probleem en heb gedaan wat je zei. Maar het fb icoon staat er nog steeds niet. Wat nu? :|

Vg jansen en jansen
In dat geval kan de leeftijd meespelen. Doe de beschreven stappen en vul bij leeftijd 15 of nog beter 18 in, dan zou het icoon er wel bij moeten staan.
Heyy
Hoe voeg ik buren toe want ik heb weleens gehoord dat je op die drie stippeltjes moet klikken en dan naar dat sleutelgat maar als ik daar op klik daar staat er
Sorry er zijn geen sociale netwerken beschikbaar en dat is ook bij de clound

Graag reactie terug :D
Djeraila » 24 dec 2017, 17:48 schreef:Heyy
Hoe voeg ik buren toe want ik heb weleens gehoord dat je op die drie stippeltjes moet klikken en dan naar dat sleutelgat maar als ik daar op klik daar staat er
Sorry er zijn geen sociale netwerken beschikbaar en dat is ook bij de clound

Graag reactie terug :D
De beste methode is via Facebook gebruik je ios kan het eventueel via Gamecenter vrienden zie je bij de cloud of in de partyboot geen Facebook logo dan zou je de app opnieuw moeten installeren en een leeftijd hoger dan 15 invullen.
Ik heb de sneeuwmissie net niet gehaald ..
Door de lange wachttijden ..
Kan ik de chalet elders terug vinden ofzo ??