Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Dankje! Denk dat ik gwn geen sims had die 100% hadden. Of in ieder geval maar eentje. Heb namelijk 1 sim die ineens zilver had (krijgt helaas net geen goud, want ze gaat bijna dood). Maar ik zal kijken wanneer me generaties verder zijn, of het dan inderdaad lukt :D

Advertentie

Eliine_94 » 14 sep 2016, 18:32 schreef:Dankje! Denk dat ik gwn geen sims had die 100% hadden. Of in ieder geval maar eentje. Heb namelijk 1 sim die ineens zilver had (krijgt helaas net geen goud, want ze gaat bijna dood). Maar ik zal kijken wanneer me generaties verder zijn, of het dan inderdaad lukt :D
Je kan een levenbol inleveren, dan krijg je er x aantal dagen voor terug.
Dit doe je door het simmenu te open, op het zandlopertje tikken en dan op het pauze teken. Kies je levensbol en je ziet meteen hoeveel dagen die waard is.

Tip; er is een glitch die er voor zorgt dat je spulletjes kan kopiëren. De glitch heet Patio glitch en als je even zoekt dan kun je hem hier op de site ook vinden :)
Zo kun je je bollen dus kopiëren en hoef je niet talloze sims dood te laten gaan voor een paar levensbollen
Casperw88 » 09 jan 2017, 10:27 schreef:Misschien een stomme vraag :) maar moet je nog steeds voor 5lp verjaardagstaart bakken (24 uur) om een sim naar de volgende fase te laten gaan? Of is dat na deze missie niet meer nodig?
Nee dat is na deze missie niet meer nodig :D
Het werkt nog wel, maar het hoeft inderdaad niet meer :D
Na de levensdromen missie kan je je sims laten verouderen als ze genoeg aan hun levensdroom hebben gewerkt voor hun levensfase of wanneer ze stomweg hun levensfase helemaal doorgewerkt hebben.
Hoe lang die fases duren staat ergens... Weet zo niet uit mijn hoofd hoe lang iedere fase duurt.

Maar hé, die dure taarten zijn niet meer nodig ^^
In het eerste bericht staat iets gemeld over LP maar dat is volgens mij alleen als je een hele generatie terug wil als de meter vol is en je de taart boven het hoofd ziet.
Ik kan tot nog toe mijn sims onbeperkt terugzetten zonder dat dit LP kost.
Zolang de cirkel nog groen is bij rood gaat dat niet meer.

De platinabollen zijn uiteraard ook een optie maar ik heb nu net pas 1 bronzen.
Vanaf januari kost het inderdaad geen lp meer om terug te gaan. Maar een leeftijdsgroep terug gaan gaat niet. Als je eenmaal peuter bent kan je geen baby meer worden.
Bij mij kost het ook geen lp als het rondje rood is. Zelfs niet als er al een taart boven het hoofd zweeft.

Met brons kan je ook al een tijd de vooruitgang stoppen.
Door de levensbol na het overlijden van je Sim door te geven kan de andere Sim deze opwaarderen naar het volgende niveau: van brons naar zilver, dan goud en uiteindelijk platina.
Dit zocht ik dus had 1 nieuwe sim van baby tot nu volwassen maar geen upgrades. Dus dit lezende als ik de bol van deze sim door geef aan een volgende kan die voor een upgrade zorgen.
Om een bronze bol te krijgen heb je inderdaad 1 sim nodig die zijn levensdoel heeft voltooid van baby tot oudere is niet perse nodig. Maar bij oudere moet je wel het hele balkje vol krijgen.

De bronze bol geef je dan aan een nieuwe sim liefste nog een peuter. Als deze ouder is en zijn levendoel balkje vol is krijg je een zilvere bol.

De zilvere bol geef je dan aan een nieuwe sim. Als deze het levendoel balkje vol heeft krijg je een goude bol.

De goude bol geef je aan weer een nieuw sim. Als deze het balkje vol heeft krijg je een platina bol.

Tip kopieer eerst de bollen met de veranda glitch voor je hem aan een nieuwe sim geeft.

Er zijn 4 verschillende bollen. Sport nerd dieren en entertainment.
4 verschillende x 4 kleuren zijn 16 sims die een levensdoel moeten volbrengen.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8