Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Even een vraag
Als ik de knijterkermis wil bouwen moet ik de silveren en bronzen bolllen selecteren maar ik kan alleen de bronzen doen maar ik heb wel de silveren in me invetaris zitten ik heb wel al de speelhal en kasteel :|

Advertentie

Heb je de goede zilveren bol.
Er zijn namen 4 verschillende bollen. Nerd sport dieren en entertainment.
Hallo
Ik heb een vraagje...:
Heeft het zin om een senior nog aan een levensdroom te laten beginnen? In de tijd als senior zal hij nooit 100%kunnen halen voor de levensdroom. Als hij doodgaat wat gebeurt er dan met de procenten die hij al wel gehaald heeft?
Die ben je kwijt. En je krijgt dan geen bol.

Je kan de senior ook terug zetten in tijd tot aan het begin van de senior.
Het heeft dus altijd zin om de levensdroom te voltooien.
Zo heb ik dat ook gedaan. Regelmatig terug zetten naar het begin van de levensfase. En afhankelijk van de specifieke wens kan het best nog in een redelijke tijd. Ik was in een kleine 14 dagen op 100 %
Ah nu begrijp ik het. Ik dacht dat je per levensfase maar een bepaald aantal procent kon/ mocht halen. Maar als senior je levensdroom halen, dan terugzetten en dan krijg je dus weer een nieuwe levensdroom waardoor de 100% te halen is.
Oké heel erg bedankt!
Nee je krijgt per levensfase 1 levensdroom. Maar bij senior is hij pas voltooid als je op 100% bent. Mocht je bij andere levensfases je levens droom niet hebben gehaald dan in dat niet erg. Wel ben je dan bij senior langer bezig. Vandaar het terug zetten in tijd.
Fem0310 » 04 mei 2017, 06:00 schreef:Ah nu begrijp ik het. Ik dacht dat je per levensfase maar een bepaald aantal procent kon/ mocht halen. Maar als senior je levensdroom halen, dan terugzetten en dan krijg je dus weer een nieuwe levensdroom waardoor de 100% te halen is.
Oké heel erg bedankt!
Op zich heb je gelijk met dat aantal % per levensfase maar dat gaat eigenlijk alleen op als je bijvoorbeeld met een peuter begint. Elk volgend stadium moet weer een nieuwe doel kiezen.
Begint een senior pas aan een droom dan moet deze de volle 100% van 1 gekozen doel halen.
Dat kan dan alleen door af en toe via het zandlopertje terug te gaan naar het begin van die fase, maar het gekozen doel blijft gelijk.
Oké volgens mij heb ik m nu ;)
Dus als je als peuter of jonge sim begint, krijg je bv 25% per levensfase. Dan zit je bij senior aan 100%
Als je als volwassene of senior pas aan de levensdroom begint, moet je de senior steeds naar het begin terugzetten net zolang tot hij aan de 100% zit.
hallo

ik heb een vraagje

als je alle locaties (kermis,strand,game hal, dierenpark) en alle extraatjes (hiermee bedoel ik de dingen op deze locaties die je vrij speelt door er levensbollen voor te geven...zoals het reuzenrad op de kermis enzo...) als je dat dus allemaal al hebt gebouwd , kun je dan alsnog levensdromen aan je sims geven of houdt het op wanneer je alles al hebt?

ik wil namelijk nog wat levensbollen platina laten worden en dan verkopen...ik geef liever geen echt geld uit aan dit spel... vandaar deze vraag..
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8