Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik heb misschien een domme vraag en ik weet niet of het al een keer voorbij is gekomen, maar ik ben bij level 55, heb alles al gebouwd wat er gebouwd kon worden met levensbollen, hecht geen waarde aan mijn simmetjes, althans, ze worden geboren, doen wat ze moeten doen en gaan uiteindelijk dood. Nu heb ik zo'n 35 platina levensbollen in m'n inventaris. Nogmaals, ik weet dat je dmv levensbollen je sims in feite onsterfelijk kunt maken, maar dat hoeft voor mij niet. Is er nog iets wat ik met die platina bollen kan doen? Of kan ik ze net zo goed verkopen? Is ook leuk, dan toch zo'n 300.000 per bol, maar als ik ze beter kan bewaren of gebruiken voor iets anders, dan laat ik ze wel in de inventaris zitten of iets dergelijks.

Advertentie

BosscheBol » 16 mei 2016, 02:53 schreef:Ik heb misschien een domme vraag en ik weet niet of het al een keer voorbij is gekomen, maar ik ben bij level 55, heb alles al gebouwd wat er gebouwd kon worden met levensbollen, hecht geen waarde aan mijn simmetjes, althans, ze worden geboren, doen wat ze moeten doen en gaan uiteindelijk dood. Nu heb ik zo'n 35 platina levensbollen in m'n inventaris. Nogmaals, ik weet dat je dmv levensbollen je sims in feite onsterfelijk kunt maken, maar dat hoeft voor mij niet. Is er nog iets wat ik met die platina bollen kan doen? Of kan ik ze net zo goed verkopen? Is ook leuk, dan toch zo'n 300.000 per bol, maar als ik ze beter kan bewaren of gebruiken voor iets anders, dan laat ik ze wel in de inventaris zitten of iets dergelijks.
Zit met diezelfde optie....ik ben bijna op 55 , heb van alle soorten bollen 10 in de in ventaris , op 4 Sims na , zijn ze allemaal onsterfelijk , makkelijk met de hobby's :) , en heb geen zin meer in die levensdromen , maar voor de rest kan je er niks mee , ben altijd blij als er weer een missie kom , heb ik wer wat te doen :roll:
He!

Ik heb mijn Tiener een nieuwe Levensdroom gegeven. De opdracht is: Ik wil een heleboel Melkwegpaden bekijken.
Maarrrr.. hoe doe ik dat? Iemand bekend daar mee? :)
Sandra » 03 jun 2016, 16:44 schreef:He!

Ik heb mijn Tiener een nieuwe Levensdroom gegeven. De opdracht is: Ik wil een heleboel Melkwegpaden bekijken.
Maarrrr.. hoe doe ik dat? Iemand bekend daar mee? :)

Volgens mij kun je Melkwegpaden bekijken via de tv.
Hoi!

Ik reageer hier even op, aangezien ik een vraag heb over de levensbollen. Ik heb van alles wat, meer dan genoeg. Maar als ik wat wil bouwen staat er dat maar 1 sim een bol heeft, terwijl ik er veel meer heb.

Iemand enig idee hoe dit kan?
Heb je wel het aantal van de gevraagde bollen? Dus dat je wel bijv. 3 platina bollen in je inventaris hebt zitten, als daar om gevraagd wordt. Ook moeten het wel bollen zijn, die "afgerond" zijn. Dus niet dat een sim nog bezig is met zijn/haar levensdoel en dus de levensbol nog in gebruik heeft.
Klaartje » 18 jul 2016, 17:50 schreef:Hoi!

Ik reageer hier even op, aangezien ik een vraag heb over de levensbollen. Ik heb van alles wat, meer dan genoeg. Maar als ik wat wil bouwen staat er dat maar 1 sim een bol heeft, terwijl ik er veel meer heb.

Iemand enig idee hoe dit kan?

Tik je wel op het icoontje van de plaats? (Zoals het icoontje van de speelhal helemaal rechts van het eiland) daar staat hoeveel je er nodig hebt, als je genoeg hebt kan je het bouwen.
Hoi!

Ik heb de levensbollen in mijn inventaris. Maar die kan ik niet kiezen als ik iets wil bouwen. Moet ik ze aan de sims geven? Wellicht dat, dat de oplossing is..
met dit weer verdienen mijn sims ook een mooi strand ;)
Raar, het is ook de bedoeling dat je levensbollen in de inventaris zitten. Heb je al geprobeerd om het spel op een ander device te spelen. Mijn tablet heeft af en toe ook kuren met het spel en als ik het dan via mijn telefoon speel, lukken dingen wel.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8