Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Ik zie hier allemaal screenshots van mensen waar hun peuter bijv al een bronzen bol heeft of zilver. Mijn sims beginnen steeds allemaal bij brons.. (ze moeten allemaal upgraden naar brons). Hoe krijgen ze zilver of goud?
Hey Eliine_94,
Dat doe je door ze van Generatie op Generatie door te geven, 1e Generatie Brons, 2e Generatie Zilver en 3e Generatie Goud!
SimKennee » 13 sep 2016, 21:26 schreef:Hey Eliine_94,
Dat doe je door ze van Generatie op Generatie door te geven, 1e Generatie Brons, 2e Generatie Zilver en 3e Generatie Goud!
Je kan ze doorgeven als bijv. je sim een oudere is en doodgaat? En alle levensdromen heeft voltooid ?
Laatst gewijzigd door Eliine_94 op 14 sep 2016, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Helaas weet ik daar niks van,
Mijn Kind heeft de Gouden Levensbol, maat verder ben ik nog niet. Misschien weet de rest van het Forum het
Eliine_94 » 13 sep 2016, 21:27 schreef:
SimKennee » 13 sep 2016, 21:26 schreef:Hey Eliine_94,
Dat doe je door ze van Generatie op Generatie door te geven, 1e Generatie Brons, 2e Generatie Zilver en 3e Generatie Goud!
Je kan ze doorgeven als bijv. je sim een oudere is en doodgaat. En alle levensdromen heeft voltooid ?
Wat bedoel je precies?
Als jouw senior sim zijn levendromen balkje 100% heeft, kan je magere heijn oproepen en dan veranderd hij jouw senoir in een levensbol.

Welke het wordt is afhankelijk van hoeveel generaties de bal al heeft meegemaakt.

Geen generatie (eerste gen) = bronzen bal
(2de gen) Bronzen bal -> zilveren bal
(3de gen) Zilveren bal -> gouden bal
(4de gen) Gouden bal -> platina bal

Ik heb zelf al een aantal sims met platina bol, dus oud zullen ze niet worden!
Je kan dit natuurlijk altijd weer uitzetten, dan worden ze steeds weer een beetje ouder.
Wat bedoel je precies?
Als jouw senior sim zijn levendromen balkje 100% heeft, kan je magere heijn oproepen en dan veranderd hij jouw senoir in een levensbol.

Welke het wordt is afhankelijk van hoeveel generaties de bal al heeft meegemaakt.

Geen generatie (eerste gen) = bronzen bal
(2de gen) Bronzen bal -> zilveren bal
(3de gen) Zilveren bal -> gouden bal
(4de gen) Gouden bal -> platina bal

Ik heb zelf al een aantal sims met platina bol, dus oud zullen ze niet worden!
Je kan dit natuurlijk altijd weer uitzetten, dan worden ze steeds weer een beetje ouder.[/quote]

Hoe je ze door moet geven doe je zo:
1) Plaats de levensbol uit je inventaris op een kavel. (Als hij er al staat, laat maar staan)
2) tik op de levensbol

Er opent zich nu een venstertje met wat tekst en al jouw sims.
3) selecteer een sim
4) tik op accepteren.

Nu is je bal doorgegeven! En kan je voor je nieuwe sim een levensdroom kiezen :)

Afbeelding
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8