Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Door de wekelijkse missies te voltooien in De Sims FreePlay kan je sleutels verdienen waarmee je verrassingsdozen kan openen. Er zijn vier verrassingsdozen.

Afbeelding

Suprisekist (1 sleutel)
1x gewone voorwerpen
3x standaardprijzen

Buitkist (3 sleutels)
2x gewone voorwerpen
2x premiumprijzen
4x standaardprijzen

Schatkist (5 sleutels)
1x zeldzame voorwerpen
4x premiumprijzen
6x standaardprijzen

Gelukskist (10 sleutels)
2x zeldzame voorwerpen
12x premiumprijzen
10x standaardprijzen

Zeldzame voorwerpen zijn meestal voorwerpen die je kan kopen voor LP. Premiumprijzen zijn vaak LP (5 of 6 per prijs) of sociale punten. Standaardprijzen zijn vaak bedragen tussen de 1.500 en 2.500 Simdollars of tussen de 2.000 en 3.500 EP. Ook kan je wel eens (zeldzame) grondstoffen krijgen bij de standaardprijzen.


In dit topic kan je delen wat er in jouw verrassingskist zat. :mrgreen:


Ik heb zelf een gelukskist (10 sleutels) geopend met de volgende inhoud:
Zeldzaam
1x designer bankstel
1x PEBKAC computer

Premium
6x 5 LP
4x 6 LP
1x 6 SP
1x driemaal fotoshoot voor tijdschrift (ik heb de tienerstervilla al ontgrendeld dus ik heb niets maar aan die grondstoffen)

Standaard
1x 3.500 EP
1x 2.500 EP
2x 2.000 EP
2x 2.500 Simdollars
2x 1.500 Simdollars
1x windextract (zeldzame grondstof)
1x graniet (geloof ik, het is in ieder geval een gewone grondstof waarvan ik er al meer dan 100 had)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Advertentie

Ik heb vandaag een gelukskist genomen vind het de moeite waard wel om door te sparen.
en hier zat het volgende in.
33 lp's
26 sp's
7000 aan geld
10.000 ep's
3 x lavastenen
3 x pikhouwelen
bruintje ( 3 sterren broodrooster)
Neotokyo woonkamerset (stoel 3 sterren)(normaal beschikbaar niveau 52)
Nefje » 05 mei 2015, 19:42 schreef:Je kan de winkel met verrassingsdozen bezoeken via de wekelijkse missies, zie ook dit topic: http://www.pinguintech.nl/forum//viewto ... 257&p=1837

okeee dankje,, maar ik speel het op mobiel of tablet, maar waar kan ik de wekelijkse missies vinden dan?
doe hier graag aan mee, wil graag prijzen winnen (:
Afbeelding
Er zijn drie soorten missies: speciale, wekelijkse en sociale missies. Dit is een oud plaatje dus de interface is nu iets anders (en is bovendien afhankelijk van het apparaat waarop je speelt), maar bij de missies zie je 'wekelijkse missies' staan. Als je daarop klikt zie je de huidige taak en bovenstaand scherm waar je de voortgang naar een nieuwe sleutel ziet. Als je op de groene knop met het cadeau klikt wordt de winkel met verrassingsdozen geopend.
In de surprisekist zit:
1x gewone voorwerpen
3x standaardprijzen

Een gewoon voorwerp is iets uit de koopmodus (waarschijnlijk iets wat geen LP of SP kost). En de standaardprijzen kunnen XP, simoleons of grondstoffen zijn.
Ik had van de week weer 10 sleutels bij elkaar en dacht ik zal eens kijken of als je op 2 apparaten de box koop of hij dan het zelfde is dit is niet het geval ik heb er van te voren natuurlijk wel voor Gezorgd dat de games gelijk waren.