Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
molletje83 » 25 jun 2017, 21:14 schreef:
Sandra » 11 jun 2017, 22:42 schreef:Klopt het trouwens, dat als je nu een kist koopt (met die sleutels) dat je geen LP, XP en SP meer krijgt. Of is dat nog wel zo? :oops:
Ze kunnen er nog wel in zitten Lp's dan dit een foto van Wat je kan krijgen bij 1 sleutel bij mij momenteel bij de andere 2 boxen zie ik ze niet
Afbeelding
Ik heb nog geen nieuwe verrassingsdozen geopend, maar zijn er meer mensen die nog steeds LP en SP krijgen?

Advertentie

jikkeverhoeven » 30 mei 2018, 17:05 schreef:Ik heb zonet een verrassingsdoos gekocht, maar ik kan de voorwerpen die ik heb gekregen nergens vinden. Waar zijn die gebleven?
Dat hangt af van wat er in zat, of je hebt items gekregen in je opslag of items ontgrendeld om te kunnen kopen. Is het er 1 met de jonge sim items dan vind je het in de kledingkast.
In de winkel zal je die vermoedelijk niet vinden. Is januari een spellings controle fout, moet daar jonge sim staan? Als je met een sim van de juiste leeftijds groep en geslacht op een kledingkast tikt zou je bij alle nieuwe items het aantal moeten zien.
Afbeelding

Tik ik op schoenen zie ik 3 paar schoenen op het bovenste rijtje met de tekst nieuw, dit zie je alleen de eerste keer dat je kijkt.
Afbeelding
Ik ben zelf geen vip, maar heb even een en ander hierover nagezocht op een Engels-talig forum.

Dit is wat ik ervan begrijp:
Bij de vip-voordelen zie je per vip-niveau (in jouw geval vip 6) een kolom met informatie wat het TOTAAL(!) aan extra voordelen is, dus met alle vorige vip-niveaus erbij geteld.

Als je bijvoorbeeld kijkt bij vip3, dan zie je daar voor het eerst dat je een verrassingsdozensleutel krijgt. Kijk je vervolgens bij vip4, dan staat ook daar een verrassingsdozensleutel. Dit is echter dezelfde sleutel die je ook al bij vip3 krijgt! Bij vip 4 krijg je dus niet wéér een extra sleutel.
Hetzelfde geldt voor vip 6 (zoals in jouw geval). Daar staat 1 sleutel, maar die heb je al gehad (als het goed is) toen je vip 3 was. Je krijgt dus niet steeds weer een nieuwe sleutel als je een vip-niveau omhoog gaat.

Iets anders is het met het extra tijd muntje. Daar staat (let op het plus-teken) +1 muntje gratis. Dat komt dan bovenop de extra's die je bij het vorige vip-niveau kreeg. Bij vip 6 zou je dus in TOTAALl(!) 4 extra tijdmuntjes moeten hebben gehad (want bij ieder vip-niveau vanaf vip 3 staat +1 extra tijd muntje.

Als je kijkt naar de regenboogtaart bij vip 6, dan zie daar 6 staan met daarachter +2. Die +2 geeft aan dat je er twee meer krijgt ten opzichte van het vorige vip-niveau (want bij vip 5 krijg je 4 regenboogtaarten in totaal). Bij vip 6 dien je dus in totaal 6 regenboogtaarten te hebben gekregen (dus weer vip 1 t/m 6 bijeen geteld).

Ik hoop dat mijn uitleg zo een beetje duidelijk is.
Als ik eerlijk ben, vind ik de informatie in het spel over de vip-niveaus niet helemaal ondubbelzinnig weergegeven. Ik zou ook gedacht hebben dat je per vip-niveau steeds weer een verrassingsdozensleutel krijgt.
Als je inderdaad helemaal geen sleutel hebt gehad, dan kan het alleen nog een bug zijn.
Bedenk wel dat die sleutel niet te onderscheiden is van de sleutel die je krijgt als je de wekelijkse taken voltooid hebt. Dus je kan het alleen herkennen aan het aantal sleutels dat je bezit.

Je weet wel waar je die sleutels kan zien / gebruiken? Als je gaat naar het overzicht van actieve taken en je klikt op 'wekelijkse taken', zie je rechts beneden een knop 'verrassingsdozenwinkel'. Als je daar weer op klikt, krijg je boven in beeld het aantal sleutels te zien dat je in bezit hebt. Bij het bereiken van vip 3 zou daar dus een sleutel moeten zijn bijgekomen.

Als je desondanks zeker weet dat je bij vip3 geen sleutel hebt gekregen, wordt het lastig. Je kan de spelmakers Firemonkeys aanschrijven (misschien is het een bug en krijg je de sleutel dan alsnog), maar ik vrees dat het je meer tijd zou kosten dan het oplevert.