Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Heel erg bedankt voor de reacties maar wat mij nog steeds niet duidelijk is hoe ik dus aan een bronzen of zilveren bol kom, het begint uiteraard bij de bronzen bol en door acties uit te voeren stijgt dit naar zilver en goud. Maar bij sommige gebouwen ben je dus een bronzen levensbol nodig maar hoe kom je daaraan? Normaal stopt het immers niet bij de bronzen bol, dus dan moet ik het eerder beeindigen. Stel ik ben dus een bronzen en zilveren levensbol nodig, hoe krijg ik die van mijn sims, weet niet hoe ik het precies uit moet leggen grrrrr.

Voorbeeld, 1 sims start met de levensbol sportief, ik ben een bronzen sportieve levensbol nodig voor een gebouw, hoe krijg ik de bronzen bol van die sim die hem heeft? Als ik de sim die acties door laat doen word die bronzen bol ( die ik nodig ben dus ) zilver, hoe ''pak'' ik die eerder van de sim af? je bent niet alleen maar gouden levensbollen nodig en wil dus heel graag weten hoe ik de zilveren en bronzen krijg.
Ik snap niet precies hoe bij jou de levensbollen kunnen stijgen naar zilver en goud. Heb je dat bij dezelfde Sim, want dat is volgens mij niet mogelijk.

Bij mij gaat het zo:
- Ik geef een volwassen een levensdroom, als hij/zij sterft dan krijg ik een bronzen levensbol.
- Ik geef de bronzen levensbol aan een andere Sim. Nadat deze Sim opgroeit en sterft is de levensbol zilver geworden.
- Ik geef de zilveren levensbol aan een andere Sim. Nadat deze Sim opgroeit en sterft is de levensbol goud geworden.


Kortom, voordat je een gouden levensbol hebt zijn er drie Sims gestorven. Geef je ze niet door of maak je de levensdromen niet af dan blijven ze van hetzelfde niveau.

Afbeelding
Voor de duidelijkheid voeg ik maar even deze screen toe. Als ik wil dan zou ik eventueel de bronzen levensbol van die Sims (Phillip of Sarah) kunnen gebruiken hoewel dat zonde zou zijn omdat ze bezig zijn met het behalen van een zilveren levensbol. Maar als ik een levensbol niet doorgeef dan beland die op een locatie of kan je 'm in de inventaris doen (op de screen zie je daar een voorbeeld van: zilveren levensbol bij het huis van Taylor) die kan je dan gebruiken voor de bouw van iets.
Iemand enig idee hoe ik de levensdroom " ik wil met de technische ondersteuning over computersystemen op de telefoon praten" heb al van alles geprobeerd maar kom er niet uit.
lovely83 » 07 jul 2015, 16:29 schreef:Iemand enig idee hoe ik de levensdroom " ik wil met de technische ondersteuning over computersystemen op de telefoon praten" heb al van alles geprobeerd maar kom er niet uit.
Via de telefoon - In de wacht bij de klantenservice hangen. Dat kun je zien aan het denkwolkje met de ster erin.
Betekent het ook dat een oudere sim kan gaan sterven? Maar als ik de levensdromen niet volbreng blijven mijn sims de leeftijd die ze zijn als ik geen verjaarsdagtaart bak? (Bijvoorbeeld de peuter krijgt geen taart en geen levensdromen die vervuld zijn dan blijft ze peuter ?)
@chantalle
Ja een oudere sim kan nu sterven.

Je hoeft nu geen verjaardagstaart te bakken ouder worden gaat van zelf.

Elke sim heeft nu een cirkel om zich heen zodra die vol is krijgt deze een taart boven zijn hoofd en kun je hem verouderen. Je kunt er ook voor kiezen om tegen betaling van lp's de cirkel weer leeg te maken. Een peuter blijft dan peuter enzovoort.

Via de zandloper kan je op elk gewenst moment een sim verouderen tegen betaling van lp's.

nu de levendroom die is opgedeeld in levensfase.
Zodra een peuter zijn deel heeft voltooid kan je hem gratis verouderen. Je kan er ook voor kiezen omdit niet te doen en de cirkel vol te maken. Tot die tijd heb je geen droom.

Stel je peuter zijn cirkel is vol maar zijn droom is nog niet voltooid dan kan je hem gewoon ouder laten worden en kan je jonge sim verder gaan met een andere droom als de hele balk maar vol is op het moment dat je oudere sim sterft.