Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Aangezien de omschrijvingen van de levensdromen in De Sims FreePlay niet altijd even duidelijk zijn leek het mij handig om in dit topic een overzicht te maken van welke levensdromen er zijn en hoe je ze kan volbrengen. Het overzicht is nog niet compleet. Als je ook iets wilt toevoegen dan kan je een reactie achterlaten in dit topic.

Tip: je kan dit topic doorzoeken door op ctrl F te drukken. Er zal dan een zoekvenster openen. Als je hier bijvoorbeeld "kinderrijmpjes" invoert dan zal je naar die plek op de pagina gaan.


Peuters
  • Kinderrijmpjes (of "Snelle Rennington", "Sprookjes", "Draken en cijfers", "Prinsessen en rekenmachines" of een verhaal) van een kinderboekenplank laten voorlezen.
    Afbeelding
    Voor deze levensdroom moet je een speciale boekenkast (die met het kleedje ervoor zoals te zien is op de afbeelding hierboven) aanschaffen. Vervolgens klik je met de peuter op de boekenkast zodat zij of hij door een volwassen Sim die in de buurt is voorgelezen kan worden.
  • Ik wil naar Knutselen en Spelen op televisie kijken: Dit is een interactie met de TV (1 uur en 36 minuten bij een TV met drie sterren).

    Afbeelding

    Afbeelding
  • Ik wil in het kinderbadje spetteren. Dit kan je bij het zwemcentrum doen, maar je kan ook zelf een kinderbadje kopen bij de peuterafdeling. Alle interacties met het kinderbadje helpen om deze levensdroom te volbrengen.


    Afbeelding

    Afbeelding
  • Ik wil een heleboel miniforten met speelblokken bouwen. Hiervoor heb je de speelblokken nodig die je bij de peuterafdeling in de woonwinkel kan vinden. Dit is de interactie "Minikasteel maken" (36 minuten).
  • Ik wil met die grote honden genaamd volwassenen paarden dansen. Hiermee wordt bedoeld dansen met paarden (om paarden te kunnen houden moet je de manege hebben gebouwd).

Jonge Sims
  • Afbeelding
  • Watersport glijbaanpret. Dit is een interactie met de grote glijbaan die onder meer is te vinden in het zwemcentrum. De watersport glijbaanpret interactie duurt 7 seconden e n per keer is de voortgang voor de levensdroom ongeveer 1 tot 2%.
  • Ik wil naar school gaan. Hiervoor moet je de basisschool hebben gebouwd. Vervolgens kan je je Sim elke dag naar school sturen als hij of zij is ingeschreven.

Tieners
  • Expert worden in ‘De Zaal der Dingen’: Dit is een interactie met de TV.
  • Ik wil een heleboel advies over fitness lezen op het internet via een computer. Dit duurt 4 uren en 16 minuten per keer op een PC met drie sterren.

Volwassenen
  • Ik wil vissen tijdens het vissen in het park vangen: Bij de steiger in het park kan je Sim vissen. Alle opties zullen helpen om deze levensdroom te volbrengen. De 24-uurs vismarathon zal telkens voor 10% voortgang zorgen (ongeacht of je een nieuwe vis vangt of niet).
  • Ik wil een fanfilm met de videocamera maken: Je kan de videocamera aanschaffen in de dumpwinkel.

    Afbeelding

    Afbeelding
  • Ik wil treinen ontwerpen met behulp van een treinset. De modeltreintjesset kost 26 LP en staat bij de peuterafdeling. Volwassenen met deze levensdroom kunnen via deze set treinen ontwerpen (dit duurt 2 uren en 24 minuten per keer).
  • Ik wil van een zombiegolf dromen: Klik op een bed en kies voor "Van zombiegolf dromen". (dit duurt 3 uren en 12 minuten per keer met een drie sterren bed)
  • Ik wil in het stadion aan de slag: werken als atleet bij het stadion (het stadion moet je wel eerst hebben gebouwd).
  • Ik wil als wetenschapper werken: werken als wetenschapper bij het wetenschapslab (het wetenschapslab moet je wel eerst hebben gebouwd).

Ouderen
  • Aan de slag gaan als badmeester: Dit kan via de hoge badmeesterstoel in het zwembad. De voortgang zal erg traag gaan aangezien de opdracht vrij kort is.
  • Sci-fi boeken lezen via een tienerboekenplank: Er is geen boekenplank voor tieners. Je kan je oudere Sim gewoon via een normale boekenkast (voor volwassenen) sci-fi boeken laten lezen.
  • Ik wil met andere Sims over het leven als een atleet praten: Dit is de interactie "Sport" die je krijgt als je op een andere Sim klikt (8 uren).

Advertentie

Wat duurt dit allemaal lang zeg, ik probeer zoveel mogelijk de langste levensdroom te nemen, dan schiet het wat op.....ben eigenlijk alleen maar met die levensdromen bezig....heeft iemand nog een tip????
Amberdebamber » 30 apr 2015, 17:10 schreef:Deze pagina klopt niet echt meer, er missen een hoop levensdromen

Weet iemand toevallig wat je voor een volwassene het beste kan kiezen als levensdroom als je sim een dieremvriend is?
Ik doe meestal paardenevenement (dit kan je met 4 sims tegelijk doen 1 showspringen, 1 springen en 2 paardeacrobatiek).
Of als ze een hond of kat hebben een droom waar je die voor nodig heb.