Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Mijn sim heeft als levensdroom: "Ik wil meedoen aan ruiterevenementen, zodat ik zo vaak mogelijk bij deze dieren in de buurt kan zijn." Iemand enig idee hoe ik dit kan doen?
@Lauravnmk Als het goed is krijg je dan bij een tv de optie "Filmmarathon".
@Melis93 Volgens mij kan je daarvoor alle paardenhobby's gebruiken, maar showspringen werkt het beste aangezien die interacties het langste zijn.
Geertje7 » 23 apr 2017, 16:47 schreef:
molletje83 » 07 dec 2014, 03:13 schreef:
Lods schreef:Mijn oudere sim heeft als levensdroom: ik wil met de technische ondersteuning over computersystemen de telefoon praten. Hoe doe ik dit?
Via de telefoon
Dit lukt niet via de telefoon, ook niet met computer
Als ik het goed heb moet je hiervoor de optie in de wacht hangen kiezen bij een telefoon. Je zou in ieder geval een soort wolkje of iets wat op hersens lijkt moeten zien alle levensdroom acties hebben een eigen icoontje.
Hallo, ik heb voor mijn peuter de volgende levensdroom en weet niet wat ik moet doen?..
Ik wil oefenen met slapen zodat ik fantastische dromen kan hebben die mijn magische avonturen inspireren..

Hopelijk weten jullie dit?

Gr Ramona
Wat gebeurt er eigenlijk als een Sim sterft die zijn levensdroom nog niet heeft zien uitkomen? Krijg je dan een koperen bol of helemaal niks?
Mijn jonge sim wil leren duiken om ooit zo goed te worden als Jacques Simtau (of zo iets) ik dacht dat dit in het zwembad of op het strand zou zijn, maar ik kan nergens vinden waar hij deze levensdroom kan uitvoeren! Heeft iemand een idee?