Lottje00 schreef:Willen jullie mij ook toevoegen michaelb75Liesjuh1992 schreef:Heb ik wel ik kan hem wel neerzettenOeh graag! Heb je toegevoegd
Game center naam Liesjuh1992
Lottje00 schreef:Willen jullie mij ook toevoegen michaelb75Liesjuh1992 schreef:Heb ik wel ik kan hem wel neerzettenOeh graag! Heb je toegevoegd
Game center naam Liesjuh1992
zoësam schreef:HalloIk geloof dat ik hetzelfde probleem heb. En ik krijg ook constant foutmeldingen in het game center
Ik ben net begonnen met Sims Freeplay (niveau 9) en ook op zoek naar buren.
Het lukt me alleen niet om iemand toe te voegen op gamecenter. Als ik een naam ingeef in het zoekveld, komt er 'niet gevonden'.
Enig idee hoe dit komt?
Wil iemand van jullie mij misschien toevoegen? Mijn naam is zoësam
Ik zoek nu een buur die me kan helpen met 'oefenen film maken' maar voor verdere opdrachten zijn alle andere buren ook welkom!
Thanks!
EelkeMeijer schreef:Klikken jullie wel eerst op het plusje boven het zoek veld? Want dan krijg je het andere zoek veld en die moet je hebben. Die andere is een zoekveld voor de lijst met vrienden die je hebt namelijk. (Hoop dat ik het goed verteld heb)zoësam schreef:HalloIk geloof dat ik hetzelfde probleem heb. En ik krijg ook constant foutmeldingen in het game center
Ik ben net begonnen met Sims Freeplay (niveau 9) en ook op zoek naar buren.
Het lukt me alleen niet om iemand toe te voegen op gamecenter. Als ik een naam ingeef in het zoekveld, komt er 'niet gevonden'.
Enig idee hoe dit komt?
Wil iemand van jullie mij misschien toevoegen? Mijn naam is zoësam
Ik zoek nu een buur die me kan helpen met 'oefenen film maken' maar voor verdere opdrachten zijn alle andere buren ook welkom!
Thanks!