Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Simsfreeplay1236 » 03 maart 2018, 15:00 schreef:Heeyy nefje ik moet bij de sims een missie doen bij de buren: laat een hond van de buren een schat opgraven. Maar ik heb nergens een buur met een hond. Zou ik jouw mogen volgen op facebook en die missie zo dan doen? Mijn naam is: Spel Spelen
Via mijn onderschrift kom je op mijn FB profiel ik heb op 1 perceel een pup een kitten een hond en kat :D
BunnY » 03 maart 2018, 14:07 schreef:
Galdor schreef:
BunnY » 03 maart 2018, 11:18 schreef:
Galdor » 02 maart 2018, 22:39 schreef:Aangezien je op een Android toestel speelt de volgende vraag, als je via het menu op het slotje tikt wat zie je dan?
In principe zou je minimaal het google play icoon en daar dan aanmelden, zie je dit niet dan zijn er meerdere mogelijkheden.
Spoiler: show
Afbeelding
Ik zie dat niet, wat moet ik dan doen?
Dan heb ik eerst een vervolgvraag heb je de app via de google playstore geinstalleerd? Is dit niet zo dan wordt het lastiger.
Ja
Op basis van je voorgaande berichten lijkt het er sterk op dat je bij het installeren van de app hebt gekozen voor niet linken aan google play en vermoedelijk een leeftijd onder 15 waardoor je het facebook icoon niet ziet, Ik zal het op moeten zoeken hoe dit te herstellen zonder het spel te herinstalleren maar houd er rekening mee dat je overnieuw moet beginnen.
Iedere buur met een buurtcentrum heeft houtsnijtafels, ze staan daar op de eerste verdieping.

In elk geval heeft "Nog een Simstad" een buurtcentrum, dus daar kun je altijd terecht.
BunnY » 03 maart 2018, 14:07 schreef:
Galdor schreef:
BunnY » 03 maart 2018, 11:18 schreef:
Galdor » 02 maart 2018, 22:39 schreef:Aangezien je op een Android toestel speelt de volgende vraag, als je via het menu op het slotje tikt wat zie je dan?
In principe zou je minimaal het google play icoon en daar dan aanmelden, zie je dit niet dan zijn er meerdere mogelijkheden.
Spoiler: show
Afbeelding
Ik zie dat niet, wat moet ik dan doen?
Dan heb ik eerst een vervolgvraag heb je de app via de google playstore geinstalleerd? Is dit niet zo dan wordt het lastiger.
Ja
We wijken hier te ver af van het onderwerp voor google en facebook heb ik zojuist een topic gemaakt met een aantal controle stappen
viewtopic.php?f=27&t=2315" onclick="window.open(this.href);return false;
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 186