Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Sim Plist » 04 jan 2018, 21:06 schreef:Hoi Anneliesjuh,

Zit je al op Facebook?

Misschien zijn er ook andere manieren om buren te krijgen, maar zelf vind ik deze manier wel handig. Als je nog niet op Facebook zit, registreer je daar dan eerst (gratis). Ga hiervoor naar de webpagina van Facebook en volg de instructies om je te registreren.

Probeer nu mensen te vinden die ook dit spel spelen en op Facebook zitten, bijvoorbeeld via dit forum. Daarvoor heb je hun Facebooknaam nodig (in mijn geval: Sim Plist). Ga naar hun Facebookpagina en nodig ze uit om je Facebook vriend(in) te worden. Als dat geaccepteerd wordt, word jouw vriend(in) automatisch in dit spel je buur.

Je mag me gerust uitnodigen als je wil (iedereen is welkom, trouwens). Of je zet je Facebook naam hier op het forum, dan krijg je vast wel uitnodigingen.
Ter aanvulling als bij het installeren van sims freeplay een leeftijd onder de 16 kiest krijg je de facebook optie niet te zien!!
Zonder buursteden gaat dat niet. Sommige opdrachten zou je in 'nog een simstad' kunnen uitvoeren maar het merendeel niet.
Hoiii allemaal!
Ook ik zoek een buur met brandweer slang!
Sowieso ben ik opzoek naar actieve buren aangezien de mijne niet meer spelen. #boring
Zelf speel ik elke dag! :D

Voeg me vooral toe op FB maar stuur dan wel even een berichtje dat het voor Sims is “Manon Gelen”
Nu toch een gekke vraag, wat voor verschil maakt het of je buur wel of niet actief speelt? Ik kijk ook elke dag en doe aan alle evenementen mee. Verder veranderd er weinig in mijn verder complete stad heel soms verander ik een woning.
ManonGeeltje » 04 feb 2018, 12:43 schreef:@Galdor Voor mij is het verschil dat ik graag taken wil doen in de steden van mijn buren. Maar aangezien hun steden niet verder ontwikkelen kan ik niet verder. Daarom zou ik bijvoorbeeld graag een buur hebben die doorspeelt! :)
Ik heb je uitgenodigd via FB
  • 1
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 186