Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Hoi,

Ik heb geprobeerd op je p.m. te reageren, maar om de een of andere reden blijft die in postvak uit hangen. Ik weet niet of en wanneer het bericht aankomt, dus ik zet het hier maar even neer:

Jawel hoor, maar ik kan alleen via Facebook buren toevoegen.
Als je een Facebookpagina hebt, moet ik je Facebookpagina weten om je een vriendschapsverzoek te sturen. Of je kan mij een vriendschapsverzoek sturen via mijn Facebookpagina (Facebooknaam Sim Plist).
Vrienden via Facebook worden automatisch buur in dit spel.

Heb je nog geen Facebookpagina, dan zul je je eerst bij Facebook moeten registreren .
Hoi,

Bij mij zijn ook flink wat buren verdwenen, ergens sinds de laatste update. Er zijn meer meldingen over op een Engelstalig forum.
Zelf speel ik alleen via Facebook, de klachten die ik tot nu toe gezien heb, zijn ook alleen van Facebookspelers. Vermoed wordt dat de buren die een tijdlang niet actief meer spelen of niet met de laatste update spelen, verdwenen zijn.

Helaas is er op dit moment niet meer over bekend. Je kan even proberen uit te loggen en weer opnieuw in te loggen, maar voor Facebookgebruikers heeft dat alvast geen of weinig resultaat opgeleverd.
Ik ben op zoek naar buren via Appel Id

Mn email is jannekedegeus @ hotmail. com
Bella J is mn naam in het game center

Ook ik ben al mn buren kwijt via FB denk dat mn fb vrienden niet actief genoeg zijn geweest ...
Maak je ook geen gebruik van de dagelijkse beloningen op de partyboot? Die vind ik zelf wel de moeite waard, maar dan heb je wel minstens 15 buren nodig om maximaal te profiteren.

Zelf heb ik voldoende buren, maar ben natuurlijk wel benieuwd naar je stad ;)
Maar er zijn zo'n 53 Eliza Sims op Facebook, dus dat wordt gokken :)
Sim Plist » 24 jun 2020, 14:23 schreef:Maak je ook geen gebruik van de dagelijkse beloningen op de partyboot? Die vind ik zelf wel de moeite waard, maar dan heb je wel minstens 15 buren nodig om maximaal te profiteren.

Zelf heb ik voldoende buren, maar ben natuurlijk wel benieuwd naar je stad ;)
Maar er zijn zo'n 53 Eliza Sims op Facebook, dus dat wordt gokken :)
Ja van de beloningen wel, dat zijn er nu niet zoveel, haha.

Oh echt zoveel...zal mijn profielfoto even bij mijn vorige bericht zetten.
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 186