Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Heb je al dagdromen geprobeerd? De brandweerslang staat al op je te wachten in het middeleeuws huis, vanaf nu ga ik dit bericht steeds veranderen, anders word deze balk te lang ;p. Ga naar gamecenter naar vrienden, klik op mij, dan op sims freeplay, dan dan naar spelers, klik me nog is aan en dan speel de game, dat is multiplayer :). ---------- sorry opnieuw proberen, ik was net aan het voltooien van een ooievaar die kwam, door baby te ontwerpen
Laatst gewijzigd door Nataneken op 26 okt 2014, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi! Ik zoek buren! Gamecenternaam: barbmeel

- Sneeuwpark: nee
- Gitaar: ja
- Brandweerpaal: nee
- Computer: ja
- Spookvoorwerpen: nee
- Hond + frisbee: ja
-Veilingpodium: Nee
- Zwembad: Ja
-Voetbalveldje: Ja
-park: Ja

Ciao!
Hallo Nefje,

Ik heb je op Fb een vriendschapsverzoek gestuurd. Ben namelijk nog steeds op zoek naar n stad waar ik met de brandweerslang kan oefenen.

Groetjes Susan.
Ha ik ben opzoek naar buurtje. Als ik de namen invul in het game centrum vind ik ze niet. Wie wil mij toevoegen?
Mijn game centrum id is sas12sas12

Ik heb een brandslang en een voetbalveldje. Ben opzoek naar een buur met een naaistudiio... Zelf heb ik die ook..

Groetjes
Als je mensen via FB toevoegt (en je bent in De Sims FreePlay aangemeld met FB) dan zijn ze automatisch je buren. :)

Ik heb weer wat mensen hier toegevoegd. :mrgreen:
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 186