Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik kan alleen maar buren hebben via facebook, jammer dat android daar nog geen appje voor heeft haha! Heb het sneeuwpark, heb eigenlijk alles open gespeeld inmiddels op het eerste eiland behalve 7 of 8 huizen en het sims bord :shock: :D ben niet verslaafd hoor ghehe! Ben bij level 19 nu, alle spullen zitten in me huizen verwerkt, katten honden brandweerpalen mode ontwerp gebeuren gitaren spiegel spookvoorwerpen computers zwembad... voeg me maar toe Taz LovesJoshua

Advertentie

Ik heb een aantal mensen hier geaccepteerd. Als jullie nog wat specifieks nodig hebben dan kan je het altijd posten. Misschien dat het in mijn buurt of bij iemand anders hier staat. :)
Ik speel ook de simsfreeplay via Android en ik heb maar 2 buren dus kan ik niet de opdracht afmaken want de buren heeft geen het bureau voor jongersims wil iemand mij toevoegen op FB : Chomphu Chantonglang dank je wel alvast.
Hoi,

Ik ben level 12 en ben op zoek naar buren met een spiegel.
Zelf heb ik wat extra dingetjes zoals:

brandweerkraan
voetbal
gitaar
wereldbol
mode ontwerpdingetje
computer
veilinghuis meubel
spiegel

Alle spulletjes bevinden zich bij het huis van de clown.

Voeg me toe op Facebook: Thomas de Roode (zwartwit foto).

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Berezoetski op 29 mei 2014, 09:09, 4 keer totaal gewijzigd.
Fijn dat het is gelukt. :)

Ik hoop dat mijn stad nog bereikbaar is. Ik kan al tijden niet meer aanmelden bij de party boat, dus vandaag dacht ik eens volgens de tip van EA de verwijzing bij FB weg te halen: https://firemonkeys.zendesk.com/hc/en-u ... gin-Issues

Maar nu kom ik er nog steeds niet in én kan ik mij niet meer aanmelden. Ben nog op zoek naar een oplossing.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 186