Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Ik heb weer iedereen hier geaccepteerd. :)

Verder heb ik het eerste bericht bijgewerkt met de links naar berichten op dit forum van de mensen die hier hebben gepost. Zo kan iedereen zelf bepalen of ze hun link of naam laten staan. Mocht je bijvoorbeeld al genoeg buren hebben of gestopt zijn met spelen, dan kan je gewoon je eigen bericht wijzigen. Ik hoop dat het overzicht het voor iedereen wat makkelijker maakt om elkaar toe te voegen. :)
Hoi! Ik ben ook op zoek naar buren! Mijn Game Center is: Nastassia020

Ik heb: brandweerpaal, gitaar, computer, kleding ontwerp stand, spiegel, globus, tijdschriften, gitaar, voetbal(veldje), filmcamera, telescoop, paarden, telefoon

Ik ben op zoek naar buren met: zwembad, tijdschriften, hond en frisbee
Misschien is het voor de mensen met een iPhone of iPad handiger om ook hun Facebook te noemen aangezien de meerderheid hier op Android speelt. Zo heb je meer kans dat er hier iemand is die de voorwerpen heeft die je zoekt.

Afbeelding

Afbeelding
Ik heb in ieder geval een zwembad en een hond met frisbee. Ik heb geloof ik geen tijdschriften in mijn 'opdrachten-voor-buren' huis liggen, maar ik zal kijken om dat vandaag nog even toe te voegen.
Ik heb nu ook een zwembad met een Orca, Autoband, Glijbaan en twee Handdoeken.
Wel irritant dat er geen Gamecenter voor Android is trouwens.
Voor de duidelijkheid, op Facebook heb ik nu een cartoonhond als profielfoto.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 186