Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Hallo,

Ik wil buren worden met mijn nichtje op The Sims FreePlay. Zij kan mijn stad al wel zien via de app, maar ik kan haar stad niet zien.
Hoe kan dit en kan iemand mij verder helpen zodat ik haar stad ook kan zien en bezoeken?
Hoi ben nieuw hier speel zins een paar maanden weer sims freeplay hier voor via android nu met een ipad ben op zoek naar nieuwe buren en weet de instellingen niet voor het gamecenter misschien is het slim dat diegene die dit al langer spelen mij toevoegen ipv dat ik de hele lijst moet afwerken. Ik zie niemand in als ik een naam invul zegt het gamecenter “niets gevonden” dus zal de er wat fout staan of het komt omdat ik via VPN speel. Bij voorbaat dank en wacht vol spanning af. Vervolgens ik ben in bezit van een telescoop fotocamera , dieren ( 3 honden een pup en een kitten) spookhuis , restaurant, villa met bioscoop .., theater met ijsbaan , winkelcentum enz . enz vraag het me en je krijgt zo snel mogelijk antwoord. Ben elke dag online het voordeel van gepensioneerd zijn. Ja kan me ook eventueel mailen op : saint538@ gmail.nl 😇😉😄
  • 1
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186