Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

In het topic "Buur worden bij Sims FreePlay" las ik dat je op een Ipad speelt, dus een product van Apple met een IOS besturingssysteem.

Voor Apple is er behalve Facebook nog Gamecenter als alternatief. Dit alternatief is alleen bruikbaar als je een wat ouder besturingssysteem hebt: IOS 9 of lager. Instellen kan dan via de Gamecenter app die dan standaard op je Ipad staat.
Een gedetailleerdere beschrijving kun je vinden binnen ditzelfde topic, bericht #20194.
Je kan dan alleen buur worden met iemand die ook Gamecenter gebruikt. Mijn indruk is echter dat de meesten via Facebook spelen.

Een betere optie is om een Facebookpagina aan te maken (als je daar tenminste geen (principieel) bezwaar tegen hebt).
Ga hiervoor naar de website van Facebook en volg de instructies die daar gegeven worden om je te registreren.
Zodra je geregistreerd bent, kun je andere spelers van "De Sims FreePlay" die ook Facebook gebruiken, uitnodigen (via hun Facebookpagina) om Facebookvriend(in) te worden. Als die uitnodiging geaccepteerd wordt, word je automatisch buur in dit spel.

Om Facebookvrienden te vinden, kun je de meest recente oproepen in dit topic gebruiken. Ook kun je je eigen Facebooknaam hier vermelden en wachten of je uitnodigingen krijgt om buur te worden. Als je die dan accepteert (dit kan dan via je eigen Facebookpagina), word je automatisch buur in dit spel.
glowaapje » 24 apr 2018, 12:12 schreef:Ik ben net met het spel begonnen en zoek iemand waarbij ik kan schilderen oefenen
Gr saskia
Hoi,

Ik heb een schilders ezel. Ik denk dat je dat zoekt maar weet het niet zeker.
Op facebook heet ik https://www.facebook.com/floor.hendriks.94" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes
Hallo!
Ik zoek leuke buren die nu nog spelen. Ik heb een spiegel nodig en alles wat verder volgt ;-) Wie wil mijn buurman/vrouw worden?? :)
Ik heb een schilders ezel. Ik denk dat je dat zoekt maar weet het niet zeker.
Op facebook heet ik https://www.facebook.com/floor.hendriks.94" onclick="window.open(this.href);return false;
Floor, heb jij ook een spiegel?
  • 1
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 186