Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi,

Als je iemand hebt uitgenodigd op Facebook als vriend(in) en je verzoek wordt geaccepteerd, zou diegene automatisch in je spel als buur zichtbaar moeten zijn. Dit kun je controleren door op de partyboot te klikken.

Advertentie

glowaapje » 24 apr 2018, 13:13 schreef:
glowaapje » 24 apr 2018, 12:12 schreef:Ik ben net opnieuw met het spel begonnen en zoek iemand waarbij ik kan schilderen oefenen
Gr saskia
mijn Facebook is http://www.facebook.com/glowaapje" onclick="window.open(this.href);return false;
Uitnodiging is onderweg
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een buur met een trampoline maar ik weet alleen niet zo goed hoe je een buur moet toevoegen. Want als ik naar de partyboot ga dan is er nergens een knop om buren toe te voegen.

Misschien tot snel,
Robbe287
Hoi,

Heb je al een Facebookpagina?
Als je via Facebook iemand, die ook de Sims FreePlay speelt, uitnodigt om vriend(in) te worden en je verzoek wordt geaccepteerd, wordt je automatisch buren in dit spel.

Je kan ook je Facebooknaam hier vermelden en wachten of iemand je wil toevoegen.

Voorwaarde om buren te kunnen krijgen is wel, dat je bij het installeren van de Sims FreePlay een leeftijd hebt ingevuld van minimaal 15 jaar, anders treedt er een soort "kinderslot" in werking.
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 186