Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Hoi,

Als je gebruik maakt van Facebook om buren toe te voegen, wordt je Facebooknaam gebruikt.
Als je iemand via Facebook als vriend(in) uitnodigt en je wordt geaccepteerd, word je automatisch buur in dit spel.

Gamecenter gebruik ik zelf niet, maar daar zou je het via de Gamecenter App moeten kunnen regelen.
hoi allemaal!

Ik wil ook graag buren toevoegen maar weet niet hoe, als ik op de groene knop met de 3 witte stipjes druk en daarna op het donkerblauwe sleutelgat zegt hij dat hij spel niet geconnect is. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Hoi,

Geen idee of ik je hiermee kan helpen, maar het zou kunnen schelen als je eerst een paar vragen beantwoordt:

- Gebruik je Facebook of Gamecenter?
- Als je op het sleutelgat klikt, krijg je dan een rechthoekig kader te zien Van Facebook en/of Gamecenter met een knop aanmelden, afmelden of openen?
- Heb je bij het installeren van het spel een leeftijd opgegeven van 16 jaar of ouder?
Sim Plist schreef:Hoi,

Geen idee of ik je hiermee kan helpen, maar het zou kunnen schelen als je eerst een paar vragen beantwoordt:

- Gebruik je Facebook of Gamecenter?
- Als je op het sleutelgat klikt, krijg je dan een rechthoekig kader te zien Van Facebook en/of Gamecenter met een knop aanmelden, afmelden of openen?
- Heb je bij het installeren van het spel een leeftijd opgegeven van 16 jaar of ouder?

Die laatste niet, kan ik dat nog veranderen en zo ja hoe?
Sim Plist » 27 feb 2018, 13:19 schreef:Hoi,

Geen idee of ik je hiermee kan helpen, maar het zou kunnen schelen als je eerst een paar vragen beantwoordt:

- Gebruik je Facebook of Gamecenter?
- Als je op het sleutelgat klikt, krijg je dan een rechthoekig kader te zien Van Facebook en/of Gamecenter met een knop aanmelden, afmelden of openen?
- Heb je bij het installeren van het spel een leeftijd opgegeven van 16 jaar of ouder?

De eerste wel de andere 2 niet. Hoe kan ik mijn leeftijd veranderen?
Als je via Facebook buren wil uitnodigen, is het invoeren van een leeftijd van minimaal 16 jaar wel een vereiste. Voor Gamecenter is dat niet nodig.

Je zal in het geval van Facebook het spel opnieuw moeten installeren, maar vergeet niet eerst je voortgang op te slaan, anders raak je alles kwijt wat je tot nu toe bereikt hebt.
Ook de versie van het spel dat je gebruikt moet hetzelfde zijn als de versie die je opnieuw gaat installeren, anders is de kans groot dat je de opgeslagen gegevens niet kan gebruiken.

Je voortgang opslaan is eenvoudig:
Klik weer op de groene knop met de drie witte stipjes. Klik vervolgens op de blauwe knop met het wolkje. Kies tenslotte voor “Opgeslagen gegevens uploaden”.
Als alles goed gegaan is, krijg je een bericht dat de gegevens met succes naar de cloud zijn geüpload.

Je kan nu het spel opnieuw installeren. Tijdens de installatie krijg je, als ik me goed herinner, automatisch de vraag of je deze opgeslagen gegevens wil gebruiken. Als je daarvoor kiest en het spel helemaal geïnstalleerd is, zou het probleem met de buren opgelost moeten zijn.
Ik ga ervan uit dat je al een Facebookpagina hebt aangemaakt, anders moet je dit ook nog even doen.
Hoi,

Ik ben nieuw hier en vind het hier geweldig. Ik speel sinds kort Sims en heb hier al een schat aan info gevonden waarvoor dank.
Momenteel zit ik vast bij de opdracht om bij de buren voor een spiegel te oefenen. Ik vind er geen bij mijn buren. Kan iemand mij helpen? Je mag mij steeds toevoegen (Gudrun P.)

dankdankdank :-)
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 186