Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Ik ben al mijn buren kwijt :cry: ,wie wil buren worden. Mijn Gamecenter naam is yuppy73. Ik ben vrij ver in mijn spel dus moet aardig wat opdrachten maken
Sinds ik mensen uit het buitenland heb geaccepteerd als vriend word ik gebombardeerd met vriendschapsverzoeken.
Op het eerste oog lijken het wel gewoon Sim spelers overigens.
Maar is een beetje veel.
Kan je vriendschaps verzoeken, tijdelijk, uitzetten?

Ik gebruik Facebook alleen voor de Sims, het verdere gebruik van Facebook heb ik niet zoveel verstand van. :(

Bedankt alvast!
Oef, jij ook al :( . Gelukkig was het bij mij na een maand of zo ineens flink geminderd (nadat ik stopte met vriendschapsverzoeken af te wijzen en ze gewoon liet staan - maar dat kan best toeval zijn geweest), maar kreeg op topdagen wel 25 verzoeken per dag. Nu lijkt alles weer vrij normaal.

Zelf dacht ik dat het misschien lag aan mijn recent toegevoegde Facebookicoontje, dat betrekking heeft op de Sims Freeplay. Kort daarna kreeg ik vriendschapsverzoeken van over de hele wereld. Maar het zou ook best kunnen dat het accepteren van vrienden uit het buitenland dit veroorzaakt heeft.
Het is me in elk geval nog steeds niet duidelijk wat nu precies de oorzaak was van dat plotselinge bombardement.

Hoe dan ook, je kan helaas de vriendschapsverzoeken niet (volledig) uitschakelen :x .
Wat je wel kan doen, is instellen dat alleen vrienden van je vrienden jou een vriendschapsverzoek mogen sturen, in plaats van iedereen. Dus dat valt in elk geval te proberen. En als dat niet voldoende helpt en je bereid bent om rigoreus te werk gaan, kun je overwegen om flink wat (recent toegevoegde) vrienden uit je lijst verwijderen, vooral diegenen met veel vrienden (oeps ;) ).

Om in te stellen dat alleen vrienden van vrienden je mogen uitnodigen:
- Ga naar je Facebookpagina
- Klik op het driehoekige pijltje rechtsboven in beeld (menu)
- Klik op 'Instellingen en Privacy' en vervolgens op 'Instellingen'.
- Klik links in het menu op 'Privacy'.
- Zoek de vraag "Wie kan je vriendschapsverzoeken sturen?" en klik rechts daarvan op 'bewerken'.
- Klik op 'Iedereen' en kies vervolgens voor 'Vrienden van vrienden'.

Zo te zien wordt de nieuwe instelling, direct na het aanpassen, automatisch opgeslagen.
  • 1
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 186