Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Hoi!

Ik speel al jaren The Sims Freeplay en heb in het begin, toen ik nog Facebook had, een aantal buren toegevoegd. Sinds de laatste update ben ik ineens al mijn buren kwijt, waar ik echt heel erg van baal!! Ik zit ook niet meer op FB en het lukt me niet om via game center vrienden toe te voegen, kan iemand mij AJB helpen???

Alvast bedankt!!

Groetjes,
CB83
Hoi,

Ergens sinds juni van dit jaar worden in het spel de buren verwijderd die een tijdje niet meer actief zijn, althans als je via Facebook speelt. De meeste spelers zijn toen veel buren, zo niet alle, kwijtgeraakt. Je zal dus op zoek moeten naar nieuwe.

Zelf speel ik alleen via Facebook, maar wat ik van Game Center weet is dat je tegenwoordig minimaal het besturingssysteem IOS 13 nodig hebt.
Hopelijk helpt in dat geval het bericht #45499 van Belle je verder:

Onder de knop vrienden zit in Gamecenter een knop: voeg vrienden toe en dat gaat bij de nieuwste versie van iOS via iMessage. Je hebt daarom een e-mailadres of 06-nummer nodig dat gekoppeld is aan het Apple ID om iemand toe te voegen via Gamecenter (dat geen app meer is maar te vinden bij de instellingen van iPad of iPhone). Ik heb op deze manier meerdere buren gekregen. Je niet kunt dus niet meer uitnodigen via de accountnaam ‘bijnaam’ in Game Center zoals vroeger, toen het nog een aparte app was. Dit kan natuurlijk nog wel op apparaten waarvan het besturingssysteem ouder is.

Anders blijft alleen de optie open om een nieuw Facebook account aan te maken om buren te verkrijgen.

Succes!
Hoi!

Wat fijn, bedankt voor je berichtje! Ik zal via GC wat mensen uitnodigen, weet jij wellicht ook wat actieve spelers? Ben al door dit topic heen aan het gaan maar misschien heb jij wel een lijstje of weet je ergens een lijstje te vinden?

Wederom alvast bedankt!

Groetjes,
CB
Nee, ik weet helaas geen lijst, mede omdat ik zelf uitsluitend via Facebook speel.

Aangezien er een tijdlang geen ondersteuning voor Gamecenter in De Sims Freeplay geweest is, zijn toen denk ik veel mensen naar Facebook overgestapt. Toch zal je, als je het forum een beetje in de gaten houdt, zo nu en dan wel weer een oproep tegenkomen van iemand die buren via Gamecenter zoekt.

In elk geval kun je de laatste berichten van het speciale topic voor buren even doornemen:

viewtopic.php?f=27&t=412&start=1770

Ook zijn er nog wel enkele losse topics te vinden met een oproep, dus je zal inderdaad even door wat topics heen moeten zoeken.

Succes ermee!
Hoi medespelers!!!!

Ik ben opzoek naar een buur met een zwembad met speeltje om te joyriden.
Ik heb momenteel maar 2 buren die geen zwembad hebben.

Wie mag ik even toevoegen via Facebook om de taak te kunnen voltooien?

Groetjes Monique
Hoi!!!!

Zou ik jou via fb mogen toevoegen voor de Sims???

Groetjes Monique

Sim Plist » 13 dec 2020, 13:21 schreef:Nee, ik weet helaas geen lijst, mede omdat ik zelf uitsluitend via Facebook speel.

Aangezien er een tijdlang geen ondersteuning voor Gamecenter in De Sims Freeplay geweest is, zijn toen denk ik veel mensen naar Facebook overgestapt. Toch zal je, als je het forum een beetje in de gaten houdt, zo nu en dan wel weer een oproep tegenkomen van iemand die buren via Gamecenter zoekt.

In elk geval kun je de laatste berichten van het speciale topic voor buren even doornemen:

viewtopic.php?f=27&t=412&start=1770

Ook zijn er nog wel enkele losse topics te vinden met een oproep, dus je zal inderdaad even door wat topics heen moeten zoeken.

Succes ermee!
Hoi Masja,

Zou ik jou via fb mogen toevoegen voor de Sims? Ik heb 2 vrienden die net pas zijn begonnen met spelen en kan geen sociale taken uitvoeren bij hun.

Groetjes Monique
MasjaD » 07 sep 2020, 18:00 schreef:Ik ben alweer een buur kwijt! Waarschijnlijk weer iemand die niet meer speelt, maar ondertussen zit ik onder de 15! Dus, als iemand een buur zoekt die bijna alles voor de sociale taken heeft en dagelijks speelt: nodig mij uit! Ik speel via facebook, Masja Dubois, profielfoto is de Dom (die in Utrecht) Stuur wel even een privebericht, want ik kom verder nooit op facebook, dus zodra ik weet dat je mij hebt uitgenodigd zal ik dat verzoek graag accepteren!
Monique-sims schreef:Hoi!!!!

Zou ik jou via fb mogen toevoegen voor de Sims???

Groetjes Monique
Hoi,

Stuur me gerust een uitnodiging (Facebooknaam Sim Plist).
Mijn perceel naast het buurtcentrum is speciaal ingericht voor de sociale taken.
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 186