Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik weet niet helemaal zeker of ik goed begrijp wat je met "apart" bedoelt, bedoel je dat je een tweede Facebookaccount wil aanmaken of wordt dit je eerste account?
Maar je raakt in elk geval geen spelvoortgang kwijt als je een Facebookaccount aanmaakt (ook niet als het een tweede account is).

De enige manier om je spelvoortgang kwijt te raken, is als je het spel opnieuw installeert en je vergeet (of er gaat iets mis) met de Cloudopslag.

Maar om buren te verkrijgen, hoef je je spel niet opnieuw te installeren (tenzij je bij de installatie van je spel een leeftijd beneden 15 jaar had opgegeven).

Advertentie

Sim Plist » 27 feb 2019, 22:59 schreef:Ik weet niet helemaal zeker of ik goed begrijp wat je met "apart" bedoelt, bedoel je dat je een tweede Facebookaccount wil aanmaken of wordt dit je eerste account?
Maar je raakt in elk geval geen spelvoortgang kwijt als je een Facebookaccount aanmaakt (ook niet als het een tweede account is).

De enige manier om je spelvoortgang kwijt te raken, is als je het spel opnieuw installeert en je vergeet (of er gaat iets mis) met de Cloudopslag.

Maar om buren te verkrijgen, hoef je je spel niet opnieuw te installeren (tenzij je bij de installatie van je spel een leeftijd beneden 15 jaar had opgegeven).
Ik bedoel inderdaad een 2e account bij facebook speciaal voor Sims.
Alleen zal ik dan weer helemaal opnieuw vrienden moeten krijgen.
Heb er met mijn huidige facebook ook nog niet veel (9 maar) maar als ik 2e account aanmaak heb ik helemaal geen natuurlijk.
Ah ok. Je had dus ook al een account met buren.
Dan zul je inderdaad wel de buren opnieuw moeten uitnodigen.

Verder zal je het spel moeten zien te koppelen aan het nieuwe Facebookaccount.
Van wat ik er zo in de gauwigheid over gelezen heb, geven sommigen aan dat dit mogelijk is, anderen is het niet gelukt. Zelf heb ik het nooit geprobeerd, dus ik kan niet verzekeren dat het werkt. Maar het valt te proberen natuurlijk.

Vermoedelijk zul je dan uit moeten loggen uit je Facebookaccount in het spel en uit je Facebookaccount op het apparaat zelf. Vervolgens zul je dan met het nieuwe Facebookaccount weer in moeten loggen in je apparaat vervolgens ook in het spel zelf.

Als je het gaat proberen, succes ermee en laat weten of het gelukt is!
Ik zou nog wat buren willen die iets verder zitten, maar ik weet niet hoe ik jullie moet toevoegen
of hoe ik mezelf kenbaar kan maken aan jullie.
Als ik op de partyboot klik dan zie ik wel de facebook knop om Buren toe te voegen,
maar volgens mij kan ik daar niks mee.
De 10 buren die ik al heb zijn er ooit mee begonnen, maar doen niet meer verder met het spel
en daardoor kan ik niet verder met mijn opdrachten.
Ik speel op een tablet (Android) zonder telefoonkaart.
Als ik op het sleutelgat klik dan ziek ik alleen mijn naam voor facebook en Google Play.
Dus als er me iemand wil toevoegen kan je me dan ook leren hoe ik anderen kan toevoegen?
Claudia.
Ik wil (nog) geen nieuw account. Anders heb ik helemaal geen vrienden.
Ik wil alleen nieuwe vrienden toevoegen maar ik ken niemand meer tussen mijn facebook vrienden die Sims spelen, dus dacht ik misschien kan ik hier nieuwe buren krijgen :D :D :D :D
Buren vind je door ofwel:
- je Facebooknaam hier te vermelden en wachten tot iemand je via je Facebookpagina uitnodigt om Facebookvriend(in) te worden. Zodra je die uitnodiging accepteert, word je automatisch buur in dit spel.
- Via de Facebookpagina van een andere Sims Freeplay-speler een uitnodiging te sturen. Zodra die uitnodiging geaccepteerd wordt, word je automatisch buur in dit spel.
In dit topic kun je (recente) oproepen gebruiken om Facebookvrienden te vinden die je een uitnodiging kan sturen.
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 186