Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Heey
Ik wil mijn sims opslaan op de cloud maar als ik op de cloud druk krijg ik een melding sorry, de cloud is niet beschikbaar omdat er geen sociaal netwerk is
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen??

Advertentie

Isa sims1 » 18 sep 2017, 15:03 schreef:Heey
Ik wil mijn sims opslaan op de cloud maar als ik op de cloud druk krijg ik een melding sorry, de cloud is niet beschikbaar omdat er geen sociaal netwerk is
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen??
Dat gebeurd heel af en toe meestal wordt er dan onderhoud oid aan de servers uitgevoerd meestal duurt het niet heel lang.
Eileennx3 » 07 okt 2017, 11:11 schreef:Hoe kan ik buren toevoegen ? Ik vraag ze op facebook maar ze komen er niet bij. :(
Zie je bij jou via de wereldbol de Facebook logo en buren toevoegen?
Je moet inderdaad vrienden worden via facebook en dan zouden ze in het lijstje moeten komen.
Zie het facebool ding niet dan heb je bij de installatie een leeftijd onder 15 ingevuld.
https://www.facebook.com/marjolein.houtzager" onclick="window.open(this.href);return false;.
Hallo simmers
Voor iedereen die nog nieuwe buren nodig heeft dit is mijn gewoonlijk.Stuur een verzoek en ik zal je toevoegen.Ik bijna alles ,behalve de brandweerpaal,voor de taken bij de buren.Vraag maar gerust als je iets nodig hebt :D
  • 1
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 186