Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
imaginejoff » 21 apr 2014, 15:47 schreef:Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar iemand die een brandweerslang heeft zodat ik kan "oefenen voor de brandweer met de brandweerslang van de buren".
Hoi ik heb alles wat je nodig hebt in mijn buurt. Ik weet alleen niet hoe ik je toe kan voegen. Hoe doe ik dat?
Grt Linda

Advertentie

Hoi,

Voor mijn sociale taken moet ik "Veilen oefenen met behulp van een veiling podium van een van je buren".

Ik heb echter amper buren (2, en 1 ervan is van de game zelf, denk ik?) en kan ook geen buren meer toevoegen via game center (of lukt dit op één of andere manier wel? Mijn Game Center profielnaam is ScribblyMe)
Hey!

Even een vraagje...

Hoe moet ik buren toevoegen? Ik heb een Apple mobiel. Als ik via de PartyBoot vrienden wil toevoegen, dan kan ik dat alleen via Facebook doen. Ik heb de GameCenter app op een of andere manier niet op mijn telefoon staan.

Hulp gevraagd! :?
Mocht je vrienden van me willen worden op facebook. Stuur me dan een prive berichtje op facebook. Ivm te veel vriendschapsverzoeken van niet spelers.

Ik heb een volledig sp-huis voor al je buren opdrachten. En alle hobbie items.
Ook heb ik een xp-huis met ovens en tuintje voor geld en xp.
meafymyvo » 23 apr 2017, 14:08 schreef:Hey!

Even een vraagje...

Hoe moet ik buren toevoegen? Ik heb een Apple mobiel. Als ik via de PartyBoot vrienden wil toevoegen, dan kan ik dat alleen via Facebook doen. Ik heb de GameCenter app op een of andere manier niet op mijn telefoon staan.

Hulp gevraagd! :?
Het schijnt dat met ios 10 sims freeplay niet meer via het Gamecenter word ondersteund. Wellicht is het een bug of tijdelijk. Als je facebook gebruikt kan je ook buren worden met android spelers dus daarmee vergroot je opties om buren te vinden.
Casperw88 » 28 apr 2017, 08:15 schreef:Ik ben nog op zoek naar een goede buur om voor de spiegel te kunnen oefenen met een toespraak. Wie kan me helpen? Speel op iOS dus kan alleen via FB toch?

Groeten
Casper
Met de komst van ios 10 schijnt gamecenter en freeplay niet samen te gaan.
Dus inderdaad via facebook. Je mag mij wel toevoegen ik heb zo goed als alle dingen in 1 huis.
https://www.facebook.com/Galdortelrunya" onclick="window.open(this.href);return false;
Galdor » 28 apr 2017, 13:23 schreef:
Casperw88 » 28 apr 2017, 08:15 schreef:Ik ben nog op zoek naar een goede buur om voor de spiegel te kunnen oefenen met een toespraak. Wie kan me helpen? Speel op iOS dus kan alleen via FB toch?

Groeten
Casper
Met de komst van ios 10 schijnt gamecenter en freeplay niet samen te gaan.
Dus inderdaad via facebook. Je mag mij wel toevoegen ik heb zo goed als alle dingen in 1 huis.
https://www.facebook.com/Galdortelrunya" onclick="window.open(this.href);return false;
Op de een of andere manier kan ik je niet toevoegen. Kun jij mij wel toevoegen? Http://www.facebook.com/Casper.weber" onclick="window.open(this.href);return false;

Dank
Casperw88 » 28 apr 2017, 17:36 schreef:
Galdor » 28 apr 2017, 13:23 schreef:
Casperw88 » 28 apr 2017, 08:15 schreef:Ik ben nog op zoek naar een goede buur om voor de spiegel te kunnen oefenen met een toespraak. Wie kan me helpen? Speel op iOS dus kan alleen via FB toch?

Groeten
Casper
Met de komst van ios 10 schijnt gamecenter en freeplay niet samen te gaan.
Dus inderdaad via facebook. Je mag mij wel toevoegen ik heb zo goed als alle dingen in 1 huis.
https://www.facebook.com/Galdortelrunya" onclick="window.open(this.href);return false;
Op de een of andere manier kan ik je niet toevoegen. Kun jij mij wel toevoegen? Http://www.facebook.com/Casper.weber" onclick="window.open(this.href);return false;

Dank
Bij deze.
  • 1
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 186