Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi ik zoek een buur met een hond en frisbee (mijn buren hebben wel een hond maar geen frisbee). Op fb heet ik Miranda Rodenburg (laat even weten dat het voor Sims is ;) )

Uiteraard heb ik ook een hond met een frisbee om mee te spelen

Advertentie

Miranda038 » 03 jan 2018, 18:20 schreef:Hoi ik zoek een buur met een hond en frisbee (mijn buren hebben wel een hond maar geen frisbee). Op fb heet ik Miranda Rodenburg (laat even weten dat het voor Sims is ;) )

Uiteraard heb ik ook een hond met een frisbee om mee te spelen
Ik heb de perfecte buur gevonden :D
@BusyLizzy: Voeg me gerust toe als je wil, mijn Facebooknaam is Sim Plist. De brandweerslang staat op het kavel naast het buurtcentrum.

@Miranda038: Oh zo'n buur zou ik ook wel willen. Geef maar niet prijs, anders wordt ie misschien overstelpt met vriendenverzoeken.
Sim Plist » 03 jan 2018, 21:54 schreef:@BusyLizzy: Voeg me gerust toe als je wil, mijn Facebooknaam is Sim Plist. De brandweerslang staat op het kavel naast het buurtcentrum.

@Miranda038: Oh zo'n buur zou ik ook wel willen. Geef maar niet prijs, anders wordt ie misschien overstelpt met vriendenverzoeken.

LOL :x
Hoi Anneliesjuh,

Zit je al op Facebook?

Misschien zijn er ook andere manieren om buren te krijgen, maar zelf vind ik deze manier wel handig. Als je nog niet op Facebook zit, registreer je daar dan eerst (gratis). Ga hiervoor naar de webpagina van Facebook en volg de instructies om je te registreren.

Probeer nu mensen te vinden die ook dit spel spelen en op Facebook zitten, bijvoorbeeld via dit forum. Daarvoor heb je hun Facebooknaam nodig (in mijn geval: Sim Plist). Ga naar hun Facebookpagina en nodig ze uit om je Facebook vriend(in) te worden. Als dat geaccepteerd wordt, word jouw vriend(in) automatisch in dit spel je buur.

Je mag me gerust uitnodigen als je wil (iedereen is welkom, trouwens). Of je zet je Facebook naam hier op het forum, dan krijg je vast wel uitnodigingen.
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 186