Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Vanja schreef:
Sweetydarlin schreef:Hallo lieve mensen,

Ik ben op zoek naar buren.
Iedereen mag me toevoegen, speel z'n beetje de hele dag door. ( ik heb inderdaad niks beters te doen :P )
Game center: ISeeRed3

- toverstaf podium
- schildersezel
- modestudio
- gitaar
- spiegel
- brandslang
- voetbal
- computer
- telescoop
- filmcamera
- draak - hond + frisbee
Ik heb je toegevoegd, maar waar kan ik de brandslang vinden?
Die staat achter het huis (grootste) dichtste bij de brug. Voetbal en brandslang staan naast elkaar.

Advertentie

Sweetydarlin schreef:
Vanja schreef:
Sweetydarlin schreef:Hallo lieve mensen,

Ik ben op zoek naar buren.
Iedereen mag me toevoegen, speel z'n beetje de hele dag door. ( ik heb inderdaad niks beters te doen :P )
Game center: ISeeRed3

- toverstaf podium
- schildersezel
- modestudio
- gitaar
- spiegel
- brandslang
- voetbal
- computer
- telescoop
- filmcamera
- draak - hond + frisbee
Ik heb je toegevoegd, maar waar kan ik de brandslang vinden?
Die staat achter het huis (grootste) dichtste bij de brug. Voetbal en brandslang staan naast elkaar.
Ik krijg nu de melding dat jou gegevens niet zijn opgeslagen, ik kan jou stad niet bezoeken
Ik ben een tijdje minder actief geweest met De Sims FreePlay, maar ik heb weer een aantal mensen hier toegevoegd.

Afbeelding

Afbeelding
Ook heb ik vandaag mijn huisje iets aangepast. Het veilingpodium, de telescoop en brandweerslang zijn nu verplaatst naar de voorkant van het huis. De stapel tijdschriften zijn nu verplaatst naar de rode kamer (naast de bank).
Ik zoek buren met een ligstoel voor aan het zwembad. Zelf heb ik een hond met frisbee, een spiegel, een kat, en het sneeuwpark. Mijn gamecenternaam is Anweny
Hallo iedereen!

Ik ben ook een grote fan geworden van de Sims Freeplay. Daarom zou ik graag veel buren hebben.
Ik heb al veel mensen uit het forum toegevoegd via het game center.

Mijn naam via game center is: Alovjoe

Als je me toevoegt, graag even vermelden dat het voor Sims is :)

Simsgroetjes!
Ik ben nog steeds op zoek naar iemand met een ligstoel voor aan het zwembad.

Zelf heb ik
- spiegel
- hond met frisbee
- sneeuwpark
- telescoop
- spookvoorwerpen
- veilingtafel
- katten
- tijdschriften

Mijn gamecenter is Anweny. Voeg me maar toe
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 186