Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
SV46! schreef:Hallo, ik ben op zoek naar buren met een veilingkist voor de opdracht veilen bij de buren.

Het lukt me zelf niet om iemand toe te voegen via het gamecentre, zou iemand mij willen toevoegen? Alvast bedankt!
Mijn naam in het gamecentre is: SV46!
EsraBosx schreef:Heeft iemand een schildersezel, m'n gamecenter naam is esrabosx :D
Heb als het goed is jullie beiden een verzoekje gestuurd :) je kunt de spullen vinden in het kleinste huisje met het paarse dak.

Wat je hier ook kunt vinden is:
- schildersezel
- voetbalveldje
- brandweerslang
- veilingspodium
- filmcamera
- telescoop
- gitaar
- wereldbol
- spiegel
- en nog wat spullen

heb ook een hond+frisbee en een kat
Je kunt mij via gamecenter vinden: 3sme
groetjes esme

Advertentie

Bedankt Esme! Alleen... Als ik in het gamecentre op vrienden klik lijk ik niemand toe te kunnen voegen, en als ik op spel druk, heb je links achievements en rechts vrienden, maar ook daar staat niemand. Hoe kan ik jou toevoegen?
SV46! schreef:Bedankt Esme! Alleen... Als ik in het gamecentre op vrienden klik lijk ik niemand toe te kunnen voegen, en als ik op spel druk, heb je links achievements en rechts vrienden, maar ook daar staat niemand. Hoe kan ik jou toevoegen?
ehmm huh wat raar, als ik game center open dan druk ik links bovenin op het plusje (kan misschien bij iphone of tablet anders zijn, speel het zelf op mijn ipod). dan opent zich een scherm waar je de bijnamen die hier worden gegeven invoeren, dus wanneer ik jou zoek voer ik VS46 in en dan op stuur. Ik weet zelf niet of je ergens kunt zien naar wie je allemaal een verzoek hebt verstuurt maarja. zelf kan ik ook niet zien of iemand mij een vriendschapsverzoek heeft verstuurd. hopelijk kom je eruit :)
Hi all,

Ik ben op zoek naar buren, vooral omdat ik het spel net pas speel en het hartstikke leuk vind, maar ook omdat ik opdrachten moet vervullen maar dat niet alleen kan. :) Is er ook iemand met een telescoop?
En alle tips zijn natuurlijk ook welkom

Mijn game center naam is Cherish:)
Laatst gewijzigd door Cherish85 op 15 jan 2015, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb buren nodig....wie wil mij als buurvrouw. Mijn naam is yuppy73 op gamecentre Apple :)
Op mijn eiland heb ik een huis staan waar alles in staat wat jullie nodig hebben..... Moet er wat bij geef het door
3sme schreef:
SV46! schreef:Bedankt Esme! Alleen... Als ik in het gamecentre op vrienden klik lijk ik niemand toe te kunnen voegen, en als ik op spel druk, heb je links achievements en rechts vrienden, maar ook daar staat niemand. Hoe kan ik jou toevoegen?
ehmm huh wat raar, als ik game center open dan druk ik links bovenin op het plusje (kan misschien bij iphone of tablet anders zijn, speel het zelf op mijn ipod). dan opent zich een scherm waar je de bijnamen die hier worden gegeven invoeren, dus wanneer ik jou zoek voer ik VS46 in en dan op stuur. Ik weet zelf niet of je ergens kunt zien naar wie je allemaal een verzoek hebt verstuurt maarja. zelf kan ik ook niet zien of iemand mij een vriendschapsverzoek heeft verstuurd. hopelijk kom je eruit :)
Dat heb ik ook gedaan bij jou, maar ik zie in je bericht dat je VS46 tikt, maar het moet zijn SV46! Het uitroepteken hoort erbij. Misschien lukt het dan?
Wie heeft er een zwembad en wil mij/mag ik toevoegen? Ik speel op Android en wil eigenlijk toch wel een keer mijn sociale taken afmaken. op dit moment is dat voornamelijk 'totaal relaxen bij de buren'
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 186