Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
:!: :!: :!: Gelieve mij niet meer toe te voegen, ik heb inmiddels genoeg buren om alles te voltooien! (Ik heb geen apart Sims-account, dus dat is een beetje vervelend, al die verzoeken) :!:
Laatst gewijzigd door leilawarrington op 17 feb 2015, 16:14, 4 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

Witchcraft schreef:Hallo, ik ben op zoek naar buren met een brandslang. Heb al bij diverse buren gezocht maar helaas.
Zou iemand mij toe willen voegen zodat ik de missie kan afronden.
Op FB ben ik te vinden onder John.d.Beijer

Btw. Ik speel dagelijks en heb diverse attributen klaar staan.

Spiegel (op meerder plaatsen), Schildersezel, brandslang (op meerdere plaatsen), krijtbord, filmcamera, veiling podium, telescoop en gitaar.
Mag ik je toevoegen? :)
Ik heb een brandweerslang staan in de tuin bij het huis met het groene dak.
leilawarrington schreef:Hallo!

Ik zoek al een tijdje iemand met een brandweerslang.
Iedereen die er een heeft, mag me toevoegen op facebook: https://www.facebook.com/delfien.taillieu

Ik zit net op level 13 en heb nog niet zo veel.
Ik heb een wereldbol, gitaar, computer, telescoop & magazines.
Ben momenteel bezig met de missie "Lekker rossen", om de manège vrij te spelen.

ps: Ik speel dagelijks :P

Groetjes!


Ik heb je verzoek gestuurd, heb je een schildersezel?
EsraBosx schreef:
leilawarrington schreef:Hallo!

Ik zoek al een tijdje iemand met een brandweerslang.
Iedereen die er een heeft, mag me toevoegen op facebook: https://www.facebook.com/delfien.taillieu

Ik zit net op level 13 en heb nog niet zo veel.
Ik heb een wereldbol, gitaar, computer, telescoop & magazines.
Ben momenteel bezig met de missie "Lekker rossen", om de manège vrij te spelen.

ps: Ik speel dagelijks :P

Groetjes!


Ik heb je verzoek gestuurd, heb je een schildersezel?
Nee, nog niet. Maar ik kan er morgen wel een kopen :)
leilawarrington schreef:
EsraBosx schreef:
leilawarrington schreef:Hallo!

Ik zoek al een tijdje iemand met een brandweerslang.
Iedereen die er een heeft, mag me toevoegen op facebook: https://www.facebook.com/delfien.taillieu

Ik zit net op level 13 en heb nog niet zo veel.
Ik heb een wereldbol, gitaar, computer, telescoop & magazines.
Ben momenteel bezig met de missie "Lekker rossen", om de manège vrij te spelen.

ps: Ik speel dagelijks :P

Groetjes!


Ik heb je verzoek gestuurd, heb je een schildersezel?
Nee, nog niet. Maar ik kan er morgen wel een kopen :)

Oh dat zou aardig zijn, heb jij nog wat nodig? En als je die schildersezel heb gekocht kun je dan even zeggen welk huis, je hoort niet speciaal voor mij te kopen hoor!!
EsraBosx schreef:
leilawarrington schreef:
Nee, nog niet. Maar ik kan er morgen wel een kopen :)

Oh dat zou aardig zijn, heb jij nog wat nodig? En als je die schildersezel heb gekocht kun je dan even zeggen welk huis, je hoort niet speciaal voor mij te kopen hoor!!
Ik heb voorlopig niks nodig, dank je ;)
Ik ben toch van plan om de schildersezel ooit te kopen, dus het is geen probleem hoor ;)
Morgenochtend koop ik hem en ik zal hem bij het huis met het groen dak zetten in de tuin :)
leilawarrington schreef:
EsraBosx schreef:
leilawarrington schreef:
Nee, nog niet. Maar ik kan er morgen wel een kopen :)

Oh dat zou aardig zijn, heb jij nog wat nodig? En als je die schildersezel heb gekocht kun je dan even zeggen welk huis, je hoort niet speciaal voor mij te kopen hoor!!
Ik heb voorlopig niks nodig, dank je ;)
Ik ben toch van plan om de schildersezel ooit te kopen, dus het is geen probleem hoor ;)
Morgenochtend koop ik hem en ik zal hem bij het huis met het groen dak zetten in de tuin :)

Haha oké dankjewel!
Hallo, ik ben op zoek naar buren met een veilingkist voor de opdracht veilen bij de buren.

Het lukt me zelf niet om iemand toe te voegen via het gamecentre, zou iemand mij willen toevoegen? Alvast bedankt!
Mijn naam in het gamecentre is: SV46!
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 186